Gå til innhold

Nyttårsaften!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelig hvor ensom man fort blir på denne dagen etter man har fått barn... 

Her sitter meg og mannen alene i stua og ser på tv, mens lille gull prøver å sove mellom rakettene... 

Godt nytt år alle sammen, håper dere har en fantastisk aften =)

Anonymous poster hash: da3e3...78e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt nytt år til deg og🎊🎉 jeg sitter og alene og må innrømme at jeg misunner litt de som har masse folk rundt seg på en sånn kveld😃 men 13 åringen min koser seg sammen med en venninne og det er det viktigste for meg at hun har det kjekt❤

Skrevet

Ja samme her. Nå sover lillegull og jeg får se film. Har ingen venner med barn. Har prøvd å bli kjent med foreldre fra Bhg, de har sine egne vennegjengen. Mine venner er alle barnløse og går dermed på fester.

Anonymous poster hash: 001ef...1f9

Skrevet

Jeg og mannen ligger i sofaen og prøver å holde øynene åpne etter at lillegull holdt oss våkne i natt. Sovner nok før midnatt. Ikke har vi gjort noe ut av dagen heller da vi har vært syke store deler av jula. Men det er faktisk helt greit :) Noen andre får ta seg av glitter og champagne i år. Godt nyttår folkens ;)

Skrevet

Må si det hjelper litt å vite vi er flere :) vi har en gutt på 8 mnd, og ikke mange av vennene våre som har barn(eller kjæreste for den saks skyld)

Vi legger oss nok å før tolv. Huff 😴

Ts

Skrevet

Jeg sitter alene og skåler med meg selv på kjøkkenet. De eldste sover og mannen er oppe og prøver og få babyen til å sovne. Håper vi rekker en felles skål jeg og mannen før vi stuper utslitt i seng..,

Anonymous poster hash: 64cbe...d4a

Skrevet

Her sover fireåringen og minien, og jeg og mannen sløver på sofaen med en film. 

Skulle egentlig vært hos svigerinna mi, men mini spyr med ujevne mellomrom, så da ble det hjemmeaften i joggebukse istedet. 

Skåler i Pepsi Max. ;)

Skrevet

Har bare vær oss å barna her også :). Men kjenner på at det et helt ok. Vi har hatt besøk og vært på besøk hele julen , så greit å ta det sim vi vil i sag :) vi hadde kalkun middag å dronning Maud til dessert

Mannen har storhandlet fyrverkeri og barna er helt i hundre over alle rakettene :)

Jeg ser på brudens far 2 , minstejenta sover å alt er bare ren velstand ;) ;)

Skrevet

Sitter i senga og det er like greit, sliten etter jula og skikkelig dårlig form i dag. Ungen ligger i magen og er vel på str. med et jordbær. hehe :)

Skrevet

Så koselig :-) i fjor på denne tiden var jeg 4 mnd på vei! Rart å tenke tilbake, men og veldig koselig. Håper formen bedrer seg utover kvelden🎉

Kos dere videre damer! ✌️💖 nå stuper vi nok snart i seng :)

Skrevet

Her spiste vi tidlig, og nå sover begge barna.

Mannen er ute på spillejobb mens katten og jeg nyter stillheten på sofaen.

Håper barna ikke våkner av rakettene. (Eller jeg, for den saks skyld. Jeg har nemlig tenkt til å køye tidlig i dag.)

Godt nytt år!

Skrevet

Her spiste vi tidlig, og nå sover begge barna.

Mannen er ute på spillejobb mens katten og jeg nyter stillheten på sofaen.

Håper barna ikke våkner av rakettene. (Eller jeg, for den saks skyld. Jeg har nemlig tenkt til å køye tidlig i dag.)

Godt nytt år!

Skrevet

Sitter alene og koser meg jeg :D Ungen sover og mannen er på tur :) Vært hos familie tidligere i kveld da :)

Skrevet

Ligger på sofaen og nyter stillheten. Ungene er hos faren og jeg valgte å være hjemme alene i kveld. 2013 har vært et tøft år, og desember har vært en stressende måned. Masse konserter, barnebursdag, syke barn i ukesvis. Tanken min er å starte det nye året slik jeg ønsker det skal bli, nemlig helt rolig :)

Banden kommer hjem i morgen så i kveld ligger a mor rett ut og gjør INGENTING :)

Nydelig :)

Anonymous poster hash: 15e9b...e0d

Skrevet

Ligger også på sofaen å nyter stillheten. Kom hjem fra mamma for en halvtime siden, lille på 8 mnd nekta å sove i vogna.

Så gubben sitter på nett for å se om han kan finne en del til bilen min, lille sover, de andre to er hos pappaen sin å koser seg, bikkja(8 mnd) ligger lettere henslengt på gulvet, bryr seg ikke om bråket på utsiden og katta kommer nå krypende opp på meg :) deilig å stille :D

Skal snart krype i seng :)

Godt nyttår :)

Anonymous poster hash: 6c3d3...54c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...