Gå til innhold

Skal feire nyttårsaften med den viktigste personen i mitt liv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg har fortalt venner hva jeg skal gjøre på nyttårsaften har de svart på en måte som fremstår at de syns synd på meg.

Jeg syns ikke synd på meg selv. Lille og jeg har hatt en strålende dag med middag hos besteforeldre. Nå er vi hjemme og han har nettopp sovnet.

Jeg er sammen med den beste, den eneste, min største kjærlighet, den herligste og mest vindunderlige og dyrbare personen jeg har i mitt liv, min kjære sønn!

Nå skal jeg se en god film og spise litt ostepop, mens jeg ser på fyrverkeriet ut vinduet. En strålende kveld for min del :)

God nyttår alle sammen!

Anonymous poster hash: 43d7b...1c2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det som deg, bare med et par dyr i tillegg ;) Går helt fint det! Koser meg jeg også :) Ikke alltid at fest og pomp og prakt frister.

Anonymous poster hash: eb7e0...71d

Skrevet

Godt nyttår. Vi feiret også hjemme. Middag kl 4. Deretter stjerneskudd kl 18 og i seng for lille elskede pode kl 1930. Deretter tittet vivoksne på film og tok et glass vin. I seng før midnatt. Dagen begynner 06 i morgen, selv om det er 1.nyttårsdag :)

Skrevet

Godt nyttår! :D Riktig holdning, har feiret podens to første nyttårsaftner med han og kun han. Beste som er det :P I år ble vi med venner, superstas for han det ;) 

Anonymous poster hash: f635e...563
Skrevet

Feiret også "kun" med de viktigste i livet mitt: barnet og samboer. God middag, stjerneskudd og lek og så seng for poden i 20 tiden. En film og ett glass vin på oss voksne og i seng 22.30(!). Var stuptrøtte begge to. Måtte opp klokken 24, men det var pga livredde dyr. Fikk heldigvis roet dem noenlunde, men de hater virkelig nyttår ;). Vi konluerrte med at vi hadde hatt en kjempefin nyttårsfeiring!!

Godt nytt år!

Skrevet

♥ her har jeg bare sovet i 4 timer, våknet med en tilfeldighet og klarer ikke sovne igjen for jeg gleder meg til gutten min våkner ♡

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...