Gå til innhold

Dere med barn under 3 år, vekker dere de før kl tolv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 8bf7c...f28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, og vi vekker heller ikke 4 åringen vår. Han la seg akkurat nå. 

Anonymous poster hash: b370f...ca0
Skrevet

Nei, min gutt på 2 1/2 skal sove som vanlig. Så får vi gjøre en ny vurdering til neste år.

Anonymous poster hash: 73545...7ce

Skrevet

Ok, takk! :) 

Anonymous poster hash: 8bf7c...f28
Skrevet

Nei. 3 åringen er i seng og blir der til i morgen.

Skrevet

Nei :) Men 6-åringen vekker vi om han sovner først...

Skrevet

Vi vekker 4 åringen, og ville nok vekt henne ifjor om hun var hos oss da, men da hun var to sov hun gjennom alt :)

Skrevet

Her har vi allerede vært ute med stjerneskudd og sett på raketter, barna er godt fornøyd med det. Ser ingen grunn til å vekke dem til midnatt. Eldste er 6.

Anonymous poster hash: 4eed1...282

Skrevet

Nei stakkars liten, da skal han få sove. Blir nok av nyttårsaftener i fremtiden :-)

Skrevet

Nei, sitter faktisk her og håper at lille ikke våkner av alt bråket.....

Anonymous poster hash: 54827...bf4

Skrevet

Nei, 2-åringen sover sannsynligvis gjennom det, men hvis han våkner skal han få stå opp og se.

Anonymous poster hash: 8bd76...869
Skrevet

4 åringene har nettopp lagt seg, uaktuelt å vekke dem.

Anonymous poster hash: 0fa0b...250

Skrevet

Nei. Hun er uansett redd raketter.

Skrevet

Nei, ikke eldste på 4 heller.

Har allerede sett masse raketter og fireåringen var lei da han la seg.

Anonymous poster hash: 07b83...140

Skrevet

Nå er min 6 år og hun har vært våken hver nyttårsaften. Hun var ekstremt lettvekt og kunne aldri sovet gjennom rakettene som liten og nå er hun så stor at det er stas å være våken. Men vi har sagt til henne at hun kan legge seg og sove litt og bli vekket til rakettene hvis hun vil. I fjor og året før var vi på besøk og det var flere barn og full fart hele kvelden. Jeg synes man bare må se an barnet sitt og gjøre det som er best, det er bare en kveld i året og om de legger seg seint eller blir vekket eller sover seg gjennom det hele får man gjøre som man synes er best. Noen barn har ikke sjans å holde seg våken og har ingen glede av å bli vekket hvis de er suupertrøtte og andre barn har ikke sjans å sovne med rakettlyder utenfor og spenningen og blir kjempelei seg hvis de ikke får være med på det hele.

Anonymous poster hash: d329c...1a3
Skrevet

Ja, i år vekker vi, men det er mest pga at eldre søsken skal se raketter og vi er litt i mot å bruke penger på fyrverkeri og faren slikt innebærer, så vi må kjøre litt bil til et hotell å se et arrangert show. Han kollapset nettopp nå, de andre holder seg våkne enn så lenge 23.30 hiver vi oss i bilen :)

Anonymous poster hash: 08ad8...40f

Skrevet

Etter å brukt en hel time på å få han til sovne så skal jeg love deg at han ikke skal vekkes nei.

Har aldri brukt mer enn 10.minutt på å legge han så dette var uvant!

Skrevet

Min er oppe enda og kommer sikkert til være oppe til 12

Skrevet

Nei her sover alle 3 på 3,5 og 7:) Vi bor langt inne i skogen, så tror de sover seg gjennom hele sirkuset;)

Skrevet

Min lille som blir 3 nå på mandag. Sitter nå ved siden av meg, og ser på film. Vi får se hva som skjer nå den neste timen.

Gjest Julia1984
Skrevet

Her sover 1 og 3 åringen. Selvsagt får 6 åringen være oppe!

Skrevet

Min sovnet 22.30 prøvde i evigheter. Hun skal ikke vekkes

Anonymous poster hash: b7ec6...f95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...