Gå til innhold

Er det bare meg som reagere på den Sunwing-reklamen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..Der bestemor hopper uti dypt vann med babyen i armene??? Fikk helt sjokk jeg, første gang jeg så det...

Er det virkelig vanlig å gjøre sånn i bassenger rundt omkring?? Aldri sett noen gjøre det før, hverken i inne- eller utendørsbassenger.. Hadde moren min gjort det med sønnen min da han var så liten, hadde jeg klikka!!!

Nå er jeg kanskje litt forutinntatt, fordi min nå 37-årige bror fortsatt har traumer og er redd for dypt vann etter min far uforvarende satte ham på skulderne og hoppet uti sjøen da han var barn.. ( for å "kurere" hans vannskrekk, liksom)...

Hvordan ville dere reagert? Klarer ikke se på den reklamen lenger, jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg reagerte også på den. Men ser at babyen har på seg badebleie slik en får fra babysvømming, og det ble ikke ramaskriking, så antar at han er særs godt vant og elsker vann.

Men nei, hverken jeg eller noen av mine slektninger ville ha hoppet sånn uti vannet med en unge. Husker ikke begynnelsen helt, men det er vel noe om at ungen ikke vil ut i vannet og? Og at bestemor da tar grep og sier at nå skal det bades? Tåpelig reklame.

Jeg begynte først å følge ordentlig med på den reklamen da hun tok han og kastet seg ut i vannet, så som sagt er begynnelsen vag. Men la merke til det etter at hun kastet dem uti nettopp pga det du skriver.

Fordi jeg tenkte at herreminhatt for en fjottdame, hun ville skremme livet av barnet. Hvis ikke hun hadde badet med han mange, mange ganger før og visste at ungen elsket å herje i vann, så er det en veldig tåpelig ting å gjøre. En måte å skape en vannredd unge på.

Hvis noen hadde det gjort det med min som forsåvidt elsket vann, men aldri ble kastet sånn uti så hadde jeg blitt fly f... rett og slett. Og er 100% sikker på at min unge ville hatet det og blitt livredd.

Håper ikke noen tåpelige personer som ikke skjønner at dette bare er en reklame gjør dette med unger som ikke er like trygge og elsker å herje i vann som den her ungen åpenbart gjorde.

Anonymous poster hash: e357c...944
Skrevet

Tror kanskje du tar den litt for seriøst....? Oppfatter den som ganske karikert.

Skrevet

Jeg synes faktisk den reklamen er ganske morsom. Og jeg tror nok ikke ungen som spiller der vil få varige men.

Skrevet

Altså... Akkurat når hun hopper så holder hun jo ikke en 'ordentlig' baby i armene da.

Anonymous poster hash: 9b839...470

Skrevet

Altså... Akkurat når hun hopper så holder hun jo ikke en 'ordentlig' baby i armene da.

Anonymous poster hash: 9b839...470

Ups, så ikke det jeg. Særdeles glad for at jeg er anonym nå, men jeg trodde faktisk det var en ordentlig baby. Ikke rart at jeg reagerte mer enn de som bare syntes at reklamen var litt karikert. (Var forresten ikke jeg som er hi).

Anonymous poster hash: e357c...944

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...