Gå til innhold

Hunde- og katteeiere... Lar dere dyrene ligge i sengene/stolene dere har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har katt og selvsagt kan den komme opp i både seng og sofa. Katten er nok mer ren en ungene til tider. Jeg har alltid hatt katt i senga jeg, og synes det er Yberkoseligt:):)  Ungene får også lov å ha katten i senga-. Jeg har aldri hatt på meg flått eller vært plaget med fuglelopper. Ikke har jeg hatt den fryktede toxoplasmose-infeksjonen heller. 

Hysteriske kjerringer. Hvis man begynner å tenke etter er det nok mye som er uhygienisk her i verden. Kanskje best å grave seg ned - nei forresten, det er jo møkkete nedi et hull også. What to do?

Anonymous poster hash: 54a90...d0a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pus ligger i sengen sammen med min mann og meg. Dette er en svært renslig rasekatt som både er ute og inne, men ingen stor jeger på verken mus eller fugl. Har aldri opplevd å få fuglelopper eller lignende opp i sengen.

Jeg har oppvokst med å ha en katt sovende i sengen med meg, noe min mann ikke er. Men det tok ikke lange tiden før han syntes det var koselig at pus ligger i sengen hos oss.

Anonymous poster hash: 59464...a0d
Skrevet

Har en renslig lita innekatt. Hun får lov til å sove på sofaen (Hun røyter lite, og sofaen er enkel å vaske over.)
Soverommet er alltid stengt, der vil jeg ikke har dyr siden jeg egentlig er litt allergisk.

Benker og bord er også forbudt.

Anonymous poster hash: 528b9...fc6
Skrevet

Ja så klart. Eldste her samler katter og tar de med seg når hun legger seg. Vi hadde 1 fraværsdag fra skolen i fjor og det var pga dødsfall i familien. Så veldig uhygienisk er det nok ikke.

Vel, selv om det ikke har ført til sykdomsfravær så er det uhygienisk med dyr som røyter, sikler, legger fra seg avføringsspor og andre sekreter. Hunder og katter tørker seg ikke bak, og bruker heller ikke undikk, så beklager- husdyrhold bør begrenses til det absolutt nødvendige.

Anonymous poster hash: cc9c2...d87

Kan love deg at en frisk katt er renere bak enn de fleste mennesker :)

Anonymous poster hash: 528b9...fc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...