Hjertefru Skrevet 1. januar 2014 #76 Skrevet 1. januar 2014 Men vi vet jo ikke hva som feiler henne.Hun blir verre og verre for hver dag og jeg har måttet gi opp amming for hun bare gråter seg bort. Nå får hun svindyr mme for allergikere (nutramigen), men hun er fortsatt like sur og grinete. Vi har ikke fått resept på den for det er ikke påvist allergi. Men hun kaster kjempemye opp av vanlig mme og blir enda verre da. Aner ikke hva vi skal gjøre med henne. Har søkt hjelp overalt slik jeg skrev i hovedinnlegget,men ingen bedring. Hadde hun blitt bra hadde jeg blitt tusen ganger bedre.Jeg har lyst å få henne hasteinnlagt,men det går vel ikke an. Kan ikke vente i flere måneder. Vi trenger hjelp NÅ!!HiAnonymous poster hash: bf6cd...a38 Håper virkelig ikke at du skriker til babyen eller enda værre skader den.Anonymous poster hash: 6e11a...a62 Enig. Tenker akkurat det samme. Syns mer synd på ungen i dette tilfelle en mora, som bare sutrer og klager. Tenk om ungen har konstante smerter, så er det eneste mora tenker på hvordan hun kan hjelpe SEG SELV!!! Anonymous poster hash: d319d...922 Et så lite barn er helt avhengig av at mora har det bra. Så det å hjelpe mora er det samme som å hjelpe barnet. Alternativet er at noen andre tar over ansvaret for barnet og at mor får greie seg som best hun kan, med de mulige konsekvenser det kan få. Du syns kanskje der er bedre?Skjønner at det er lite forståelse hos noen om hvor alvorlig en fødselsdepresjon kan bli. Synes helt ærlig at de mest toskete svarene i denne tråden burde vært moderert bort, av hensyn til hi og barnet hennes.,
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #77 Skrevet 1. januar 2014 Takk for svar! Jeg har kutta ut alt av melk og alt det finnes melkeproteiner i, i nesten to uker nå. Ingen bedring Jeg blir gal!! Var hos fastlege,og da jeg listet opp symptomene hennes (som kan være både stille refluks og melkeallergi) fikk jeg beskjed om at det var normalt at spedbarn var slik og at hun hadde hatt eksem hvis det var allergi. Aner ikke min arme råd nå. Hun har uansett ikke blitt bedre av at jeg kutter ut melk. Ser at hun prøver å sove,men får det ikke til. Hun blir ekstra ille av null søvn. Vi fikk prøve Zantac av en barnelege jeg tok kontakt med,men det virka ikke. Hi Anonymous poster hash: bf6cd...a38
Lillababy Skrevet 1. januar 2014 #78 Skrevet 1. januar 2014 Så flinke de har vore! Imponert! Håpar de blir innlagt på barne klinikken. De kan jo ta turen i kveld?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #79 Skrevet 1. januar 2014 Har ringt til legevakta utallige ganger,men de gangene vi har fått kommet inn har vi bare blitt sendt hjem med beskjed at de ikke kan gjøre noe. Og de andre gangene har vi ikke fått kommet inn engang. Så lenge hun legger på seg/spiser og vi får kontakt med henne vil de ikke ha oss inn. Hi Anonymous poster hash: bf6cd...a38 Men ring legevakta for din egen del da. På egne vegne! Fortell dem hvor ille det er, at du er rett før sammenbrudd og redd for å gjøre babyen din noe! Anonymous poster hash: 752e2...b9d
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #80 Skrevet 1. januar 2014 Som sagt ikke gå på legevakten der blir du ikke tatt seriøst. Så enten på barneklinikken eller Volvat. Anonymous poster hash: 9df8a...232
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #81 Skrevet 1. januar 2014 Takk for svar! Jeg har kutta ut alt av melk og alt det finnes melkeproteiner i, i nesten to uker nå. Ingen bedring Jeg blir gal!! Var hos fastlege,og da jeg listet opp symptomene hennes (som kan være både stille refluks og melkeallergi) fikk jeg beskjed om at det var normalt at spedbarn var slik og at hun hadde hatt eksem hvis det var allergi. Aner ikke min arme råd nå. Hun har uansett ikke blitt bedre av at jeg kutter ut melk. Ser at hun prøver å sove,men får det ikke til. Hun blir ekstra ille av null søvn. Vi fikk prøve Zantac av en barnelege jeg tok kontakt med,men det virka ikke. Hi Anonymous poster hash: bf6cd...a38 Min baby hadde ingen eksem, men fikk likevel diagnosen alvorlig melkeproteinallergi. Dersom hun får Nutramigen i tillegg til morsmelk, kan det hende at det er den hun reagerer på, selv om det ikke er så vanlig. Har du nok melk til at hun bare kan få morsmelk en kortere periode for å teste ut om det går bedre med bare morsmelk når du ikke inntar noe med melkeprotein og hun ikke får Nutramigen? -Eller har dere testet ut det kanskje? Hvor lenge prøvde babyen Zantac? Vi begynte å merke bedring hos vår baby etter mindre enn en uke med Losec, som ser ut til å være et tilsvarende medikament. Anonymous poster hash: 1ce9a...7b4
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #82 Skrevet 1. januar 2014 Jeg har selv et sykt barn som var urolig fra hun var 4 uker. Var på sykehus og prøvde melkefri diett under amming. Hun ble lagt inn og fikk sjekket om hun hadde refluks. Får slange ned fra halsen i et døgn. Ingen refluks. Man må sloss for å få hjelp i dette landet og vi ble heller ikke tatt seriøst. Jeg ville ha gått privat om dere har råd,der er det spesialister som gjør alt for å hjelpe. Lykke til:) jenta mi er 2år Idag og veldig blid og glad så det blir bedre,men vet det er tøft. Trenger du noe hjelp og bor i Oslo/Akershus så hjelper jeg deg gjerne. Jeg er utdannet barne-og ungdomsarbeider,jobbet med barn i 15år. Også jobbet med barn med spesielle behov. Anonymous poster hash: 0b979...6a7
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #83 Skrevet 1. januar 2014 Meg som anbefalte Enfamil over her (er helsesøster). Høres på det du skriver lite sannsynlig ut at det er snakk om melkeallergi/intoleranse. Går jenta di greit opp i vekt? Allergiske/intolerante barn gjør ofte ikke det. Oppfordrer dere igjen til å gi Enfamil et forsøk. Det er helt ufarlig å prøve, og vil i beste fall gi dere ei helt annen jente. Høres dessuten ut som dere har utelukket motoriske vansker/problemer. Lykke til! Anonymous poster hash: 88cbf...297
Ugl@ ruger... Skrevet 1. januar 2014 #84 Skrevet 1. januar 2014 (endret) Har dere vært hos Manuell terapaut eller lignende? Tenker litt på KISS/KIDD, diverse låsninger og dreininger som enkelte spedbarn kan ha, som fører til problemer med uro, problemer under mating osv. Lege og helsesøster ser ikke nødvendigvis slike problemer da de ikke har kompetanse på den type plager. Verdt å sjekke ut hvis dere ikke alt har gjort det. Hvordan var feks fødselen? Tøff? Normal? Kansje finnes det forklaringer der? Et problem har stort sett en løsning, lidelser en form for behandling/ lindring, så ikke gi opp. Kjempe flott at mannen din stepper inn og tar over, dere må hive dere rundt i morgen å ta telefoner til lege, arbeidsgiver, nav osv... Har du mulighet til å reise bort i helgen? Kansje ta med 5 åringen å besøke en venninne, familie eller dra på en hytte? Du befinner deg trolig på en annen kant av landet, men skulle du tilfeldigvis bo i nærheten av kristiansund så ta endelig kontakt hvis du trenger hjelp med noe, eller bare koen å lette på trykket til, det kan du gjøre uansett hvem du er eller hvor du bor også. Kan garantere deg diskresjon og at det du måtte betro meg blir hos meg også. Jeg vet selv at det ikke nødvendigvis er like rosenrødt å være nybakt mamma, jeg var faktisk livedd min egen unge i 8 uker, ammingen var et smertehelvete, men jeg var alt for sta. Burde hørt på mor og gitt flaske heller. Men det gikk seg til tilslutt her, som deg ba jeg til slutt om hjelp, og da ordnet ting seg gradvis. Ps, jenta mi er nå verdens fineste og snilleste 8 åring, bare snill og god, høflig og helt fantastisk! Det er jeg sikker på at din jente også blir Endret 1. januar 2014 av Juleugl@ ruger i skjul....
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #85 Skrevet 1. januar 2014 Ikke hør på tullete leger som ikke vet hva de snakker om! Barn kan være allergisk uten eksem og de kan gå fint opp i vekt og likevel være allergisk! Det er vårt barn et eksempel på. Det kan være andre ting i tillegg til allergi, så dere må stå på for å få videre utredet problemene. Dessverre vet jeg hvor forbannet vanskelig det er, så anbefaler at det er far som tar denne kampen og ikke gir seg. Vil ikke ta fra deg motet, men det er ikke sikkert at dette går over av seg selv, og derfor tenker jeg at det er viktig å finne ut av hva dette kan være sånn at det er mulig å få hjelp og at dermed hele familien kan få det bedre. Skjønner at du ikke vil snakke med fastlegen, men jeg tror det er nødvendig i dette tilfellet. Du må bli sykemeldt og (som andre har skrevet) skrive en funksjonvurdering til NAV. Dette vil være vanskelig for en legevaktlege eller en lege på Volvat å gjøre uten at de kjenner deg. Jeg også mener du bør oppsøke sykehuset hvis de har en barneavdeling du kan møte opp på med barnet, men det må være når barnet har det vondt sånn at de ser det dere ser slik at de tar det på alvor. Til dere andre idioter som verken klarer eller vil prøve å sette dere inn i HI sin situasjon så skal dere være så glad for at dere aldri har hatt et barn som sliter og at dere ikke vet hvordan det er å være på randen av sammenbrudd av søvnmangel, bekymringer og håpløshet! Vis respekt eller hold kjeft! Altfor mange kommer også med spørsmål og anbefalinger om ting som HI har både besvart eller informert om. Les det som står skrevet tidligere i tråden hvis dere ønsker å hjelpe! Anonymous poster hash: 0ff3f...f92
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #86 Skrevet 1. januar 2014 Barn trenger ikke få eksem av allergi, min får det ikke alltid og har konstatert alvorlig melkeproteinallergi som hun over her. Vet ikke hvordan vekten er men vår sluttet å legge på seg. Det var et av hovedsymptomene sammen med magevondt og utrolig dårlig søvn. En ting jeg lærte av prosessen for å få diagnosen var at du må stå på for å bli hørt. Jeg skrev ned dagen som den var, dokumenterte alt i ukevis. Hvor lenge barnet hylte, hvor mange bleier, hvor ofte det våknet på natten, søvn på dagen. Når jeg kom med det til legen fikk jeg henvisning videre med en gang, og her henviste han til privatlege med kort kø. Ring fastlegen i morgen og få en time. Og skriv ned, det er utrolig tungt å sitte der utslitt og på gråten. Lykke til! Anonymous poster hash: d815d...f0a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #87 Skrevet 1. januar 2014 Jeg har selv et sykt barn som var urolig fra hun var 4 uker. Var på sykehus og prøvde melkefri diett under amming. Hun ble lagt inn og fikk sjekket om hun hadde refluks. Får slange ned fra halsen i et døgn. Ingen refluks. Man må sloss for å få hjelp i dette landet og vi ble heller ikke tatt seriøst. Jeg ville ha gått privat om dere har råd,der er det spesialister som gjør alt for å hjelpe. Lykke til:) jenta mi er 2år Idag og veldig blid og glad så det blir bedre,men vet det er tøft. Trenger du noe hjelp og bor i Oslo/Akershus så hjelper jeg deg gjerne. Jeg er utdannet barne-og ungdomsarbeider,jobbet med barn i 15år. Også jobbet med barn med spesielle behov. Anonymous poster hash: 0b979...6a7 Glemte å skrive at jeg dro til manuell terapeut på fjellhamarklinikken. Han heter Bjørn Helgar og er spesialist på barn. Vi var først hos kiropraktor 12 timer og svindyrt og ingen bedring. Hun hadde kiss som ganske mange spedbarn har. Etter 2gr hos Bjørn var hun nesten helt bra:)) Anonymous poster hash: 0b979...6a7
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #88 Skrevet 1. januar 2014 Jeg har selv et sykt barn som var urolig fra hun var 4 uker. Var på sykehus og prøvde melkefri diett under amming. Hun ble lagt inn og fikk sjekket om hun hadde refluks. Får slange ned fra halsen i et døgn. Ingen refluks. Man må sloss for å få hjelp i dette landet og vi ble heller ikke tatt seriøst. Jeg ville ha gått privat om dere har råd,der er det spesialister som gjør alt for å hjelpe. Lykke til:) jenta mi er 2år Idag og veldig blid og glad så det blir bedre,men vet det er tøft. Trenger du noe hjelp og bor i Oslo/Akershus så hjelper jeg deg gjerne. Jeg er utdannet barne-og ungdomsarbeider,jobbet med barn i 15år. Også jobbet med barn med spesielle behov. Anonymous poster hash: 0b979...6a7 Glemte å skrive at jeg dro til manuell terapeut på fjellhamarklinikken. Han heter Bjørn Helgar og er spesialist på barn. Vi var først hos kiropraktor 12 timer og svindyrt og ingen bedring. Hun hadde kiss som ganske mange spedbarn har. Etter 2gr hos Bjørn var hun nesten helt bra:)) Anonymous poster hash: 0b979...6a7 Det er også gratis:) Anonymous poster hash: 0b979...6a7
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #89 Skrevet 1. januar 2014 Er ikke det mulig at hun er "bare" et kolikkbarn? Jeg hadde et kolikkbarn som gren hele tiden og sove lite. Var også innlagt på sykehuset i 3 dager for å teste for forskjellige ting. Han var helt frisk. De fant ingenting. Det gikk over. Han har ADHD, men dette er en annen historie. Anonymous poster hash: d6be2...a79
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #90 Skrevet 1. januar 2014 Har dere fått sjekket ørene på jenta? Minste min var akkurat som du beskriver, og han hadde kraftig ørebetennelse. Ble ikke bedre før han fikk lagt inn dren 9mnd gammel Anonymous poster hash: 2a994...895
ærlig talt Skrevet 1. januar 2014 #91 Skrevet 1. januar 2014 Hva med kiropraktor? Har du prøvd det? Synes veldig synd på deg og håper inderlig mannen er til stor hjelp og avlastning for deg! Det du gjennomgår nå er ren tortur og kan tippe over hvem som helst!
mamma_til_verdens_beste Skrevet 1. januar 2014 #92 Skrevet 1. januar 2014 Jeg har selv et sykt barn som var urolig fra hun var 4 uker. Var på sykehus og prøvde melkefri diett under amming. Hun ble lagt inn og fikk sjekket om hun hadde refluks. Får slange ned fra halsen i et døgn. Ingen refluks. Man må sloss for å få hjelp i dette landet og vi ble heller ikke tatt seriøst. Jeg ville ha gått privat om dere har råd,der er det spesialister som gjør alt for å hjelpe. Lykke til:) jenta mi er 2år Idag og veldig blid og glad så det blir bedre,men vet det er tøft. Trenger du noe hjelp og bor i Oslo/Akershus så hjelper jeg deg gjerne. Jeg er utdannet barne-og ungdomsarbeider,jobbet med barn i 15år. Også jobbet med barn med spesielle behov. Anonymous poster hash: 0b979...6a7 Glemte å skrive at jeg dro til manuell terapeut på fjellhamarklinikken. Han heter Bjørn Helgar og er spesialist på barn. Vi var først hos kiropraktor 12 timer og svindyrt og ingen bedring. Hun hadde kiss som ganske mange spedbarn har. Etter 2gr hos Bjørn var hun nesten helt bra:)) Anonymous poster hash: 0b979...6a7 Det er også gratis:) Anonymous poster hash: 0b979...6a7 Han har så lang ventetid, at det er godt mulig de har gått privat og blitt nødt til å betale det selv. Jeg ringte rundt alle plasser med mitt barn, og minste ventetid da var 3 uker, det var ute i Hurdal. Hi sliter nok sterkt med depresjon og må komme seg til lege umiddelbart. Mulig far kan sykemeldes eller at Hi blir sykemeldt sånn at far kanskje får vært i permisjon med barnet. Far kan gi barnet melk på flaske. Kanskje mor klarer å kose seg mer med barnet når hun slipper å føle at hun har hele ansvaret selv. Min mor hadde fødselsdepresjon, og har i tillegg slitt med angst. Så jeg var veldig obs på dette selv, tok det opp med legen, sa det til venninner at de må hjelpe meg å være obs på dette, sånn at det ikke går for langt. Jeg hadde mine ting jeg sleit med de første månedene jeg også, men slapp heldigvis denne fødselsdepresjonen.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #93 Skrevet 1. januar 2014 Takk for svar alle Vi bor i Rogaland. Vi har ikke sjekket ørene hennes nei. Vet liksom ikke hvor vi skal ta veien nå. Har vært gjennom så mye og ingenting har fungert. Jeg har ammet t.o.m idag,men er så møkklei av hele situasjonen at f.o.m imorgen blir det flaske med mme på fulltid. Ikveld la jeg meg ned med eldstemann når han skulle legge seg. Lukket døra og prøvde å glemme resten av verden. Vi leste bok og prata lenge (etter at han hadde rast fra seg vel og merke. Han har nok vært sinna og skuffa over meg den siste tide. Pappaen har brukt mye tid på han mens jeg fortvila og rådløs har sittet med babyen). Jeg vet ikke hvordan vi skal få en ende på dette, men imorgen skal jeg og mannen til legen og få meg sykemeldt. Deretter skal vi til barnelege å prøve å få utskrevet Losec. Vi brukte Zantac i 4 dager før hun fikk masse utslett. Slutta med en gang da, og utslettet gikk bort etter en dag. Vi merka ingen bedring på de dagene hun fikk det. Hvordan virker det hvis jeg blir sykemeldt fra permisjonen og pappaen overtar permisjonen min? Får begge betalt? Jeg sykepenger og han permisjonspenger? Jeg gruer meg halvt ihjel til legen imorgen. Aner ikke hvordan jeg skal få frem hvor fælt jeg har det. Hi Anonymous poster hash: bf6cd...a38
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #94 Skrevet 1. januar 2014 Når hun ligger på siden vrir hun ansiktet ned i madrassen hele tiden. Hva betyr det,tro? Hi Anonymous poster hash: bf6cd...a38
Superdolly Skrevet 1. januar 2014 #95 Skrevet 1. januar 2014 Bare et tips angående legen: Ta mannen din med inn. Snakk med ham på forhånd og la ham hjelpe deg. Hanka n forklare og snakke, så slipper du. Eventuelt kan dere avtale at du begynner, hvis dut ror du klarer det, og så kan han ta over. Tenk på at du skal være dønn ærlig til legen. Ikke si at dette går font, for det gjør jo ikke det. Greier du ikke å si sannheten, så for all del ikke si noe men la mannen din snakke. Lag deg gjerne en huskelapp på forhånd der du noterer ned alle tingene du vil ta opp med legen, sånn at du husker det. Da kan du også velge å gi mannen din lappen, slik at hanka n ta det opp, eller gi lappen til legen. Lykke til! Det er flott at du tar tak og får hjelp!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #96 Skrevet 1. januar 2014 Ja du får sykepenger han får permisjonspenger. Men det krever at du ikke kan ta deg av barnet så vær dønn ærlig med legen. Ikke pynt på det. Anonymous poster hash: d815d...f0a
ærlig talt Skrevet 1. januar 2014 #97 Skrevet 1. januar 2014 Når hun ligger på siden vrir hun ansiktet ned i madrassen hele tiden. Hva betyr det,tro? Hi Anonymous poster hash: bf6cd...a38 Det høres ut som om hun er plaget av noe.. Om det er låsning eller magevondt er vanskelig å si.. Har du prøvd kiropraktor?
Lillababy Skrevet 1. januar 2014 #98 Skrevet 1. januar 2014 Skal tenka masse på deg i morgon! Livet VIL bli godt igjen. Ein av tinga som må stå på hugse-lista til legen i morgon er at de ønsker innleggelse. Du kan jo printa ut tråden her, visa tittelsen. Sei at de har prøvd alt og ingen vil hjelpa deko. Det appelerer forhåpentlegvis til legen: at han vil vera den som hjelper. men elels hadde eg altså ikkje stussa over å gå privat eller ta direkte kontakt med barneklinikken. Gjer ikkj elegen jobben, så må det vera neste steg. Gå for all del ikkje uten mannen din. At mannen er med vil vera med å setja rammene for legen- at han forstår at her er det alvor.
mamma_til_verdens_beste Skrevet 1. januar 2014 #99 Skrevet 1. januar 2014 Takk for svar alle Vi bor i Rogaland. Vi har ikke sjekket ørene hennes nei. Vet liksom ikke hvor vi skal ta veien nå. Har vært gjennom så mye og ingenting har fungert. Jeg har ammet t.o.m idag,men er så møkklei av hele situasjonen at f.o.m imorgen blir det flaske med mme på fulltid. Ikveld la jeg meg ned med eldstemann når han skulle legge seg. Lukket døra og prøvde å glemme resten av verden. Vi leste bok og prata lenge (etter at han hadde rast fra seg vel og merke. Han har nok vært sinna og skuffa over meg den siste tide. Pappaen har brukt mye tid på han mens jeg fortvila og rådløs har sittet med babyen). Jeg vet ikke hvordan vi skal få en ende på dette, men imorgen skal jeg og mannen til legen og få meg sykemeldt. Deretter skal vi til barnelege å prøve å få utskrevet Losec. Vi brukte Zantac i 4 dager før hun fikk masse utslett. Slutta med en gang da, og utslettet gikk bort etter en dag. Vi merka ingen bedring på de dagene hun fikk det. Hvordan virker det hvis jeg blir sykemeldt fra permisjonen og pappaen overtar permisjonen min? Får begge betalt? Jeg sykepenger og han permisjonspenger? Jeg gruer meg halvt ihjel til legen imorgen. Aner ikke hvordan jeg skal få frem hvor fælt jeg har det. Hi Anonymous poster hash: bf6cd...a38 Anbefaler deg å skrive ned, og ta med deg det du vil formidle. Så du er helt sikker på at legen tar deg på alvor. Dette her er alvorlig. Forholdet til deg og datteren din kan ikke være sånn. Du og mannen din kommer heller ikke til å ha det bra om dette fortsetter.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #100 Skrevet 1. januar 2014 Takk for svar alle Vi bor i Rogaland. Vi har ikke sjekket ørene hennes nei. Vet liksom ikke hvor vi skal ta veien nå. Har vært gjennom så mye og ingenting har fungert. Jeg har ammet t.o.m idag,men er så møkklei av hele situasjonen at f.o.m imorgen blir det flaske med mme på fulltid. Ikveld la jeg meg ned med eldstemann når han skulle legge seg. Lukket døra og prøvde å glemme resten av verden. Vi leste bok og prata lenge (etter at han hadde rast fra seg vel og merke. Han har nok vært sinna og skuffa over meg den siste tide. Pappaen har brukt mye tid på han mens jeg fortvila og rådløs har sittet med babyen). Jeg vet ikke hvordan vi skal få en ende på dette, men imorgen skal jeg og mannen til legen og få meg sykemeldt. Deretter skal vi til barnelege å prøve å få utskrevet Losec. Vi brukte Zantac i 4 dager før hun fikk masse utslett. Slutta med en gang da, og utslettet gikk bort etter en dag. Vi merka ingen bedring på de dagene hun fikk det. Hvordan virker det hvis jeg blir sykemeldt fra permisjonen og pappaen overtar permisjonen min? Får begge betalt? Jeg sykepenger og han permisjonspenger? Jeg gruer meg halvt ihjel til legen imorgen. Aner ikke hvordan jeg skal få frem hvor fælt jeg har det. HiAnonymous poster hash: bf6cd...a38 Ja, du kan bli sykemeldt og far få permisjonen. Men det krever at du ikke bare blir sykemeldt, men også får en erklæring fra lage om at du ikke kan ta vare på barnet ditt mens du er sykemeldt. Hvis ikke vil ikke NAV godta at far får permisjonen. Da får du sykepenger og far permisjonspenger. Anonymous poster hash: 0a84f...173
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå