Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 Bortsett fra å dra en lokal plass for å se på fyrverkeri som blir sendt opp i nabolaget her. Vi har ingen gjester og er heller ikke bedt bort noen steder,bare oss fem i familien... Og egentlig er det helt greit kjenner jeg!I begynnelsen følte jeg meg kjedelig og venneløs,men nå er det deilig å bare gå rundt i vanlige klær og ikke pynte meg,samt spise god mat alene Flere som bare er hjemme i dag? Anonymous poster hash: f04d0...f5b
Prøverpåentil Skrevet 31. desember 2013 #2 Skrevet 31. desember 2013 Her vi hjemme, oss to og ungen;) indisk takeaway og movienight! Deilig synes jeg:)
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #3 Skrevet 31. desember 2013 Vi er også bare hjemme, men vi har pyntet oss og huset til fest- Det er veldig deilig å være hjemme uten å styre veldig. Har nettopp spist god middag. Mannen vasker opp og jeg slapper av mens ungene ser på barne-tv. Så skal vi spise dessert, sende opp raketter, og så er det leggetid for ungene. Da skal jeg og mannen ut av finstasen og finne frem noen episoder av Dexter som vi ikke har fått sett ennå.. Blir en super kveld!! Anonymous poster hash: 78bbe...03e
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #4 Skrevet 31. desember 2013 Vi er også bare hjemme, mem har dekket bordet og pinnekjøttet står pf koker. Snart i dusjen og finstasen på:-) Anonymous poster hash: 54050...d8f
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #5 Skrevet 31. desember 2013 Skal ikke gjøre så mye vi heller... er bare meg og mannen og sønnen på 2 år. Skal straks ut med stjerneskuddene våre, også skal vi knuse pepperkakehuset og kose oss når vi kommer inn igjen, så blir det tidlig kveld. Står opp igjen hvis 2-åringen våkner av rakettene, så går vi ut og ser. Anonymous poster hash: ec698...1c4
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #6 Skrevet 31. desember 2013 Vi er også hjemme, mannen, jeg og 2 jenter. Deilig! Anonymous poster hash: 1907d...253
prekæs Skrevet 31. desember 2013 #7 Skrevet 31. desember 2013 Her skjer det aldri noe spesielt på nyttårsaften. God mat og muligens en film, mao helt vanlig "lørdag". Eneste forskjellen er at husets 8 åring forsøker å holde seg våken til 12, men tipper han sovner og blir umulig å vekke som alle andre år:)
Guttaboys Skrevet 31. desember 2013 #8 Skrevet 31. desember 2013 Vi er hjemme! Har to små barn, så vi er hjemme hvert år. Men i år er det uten gjester. Gleder meg til barna blir større, for da er det lettere å dra bort til noen:) Barna har spist grøt til kvelds, og vi skal kose oss med biff i kveld!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #9 Skrevet 31. desember 2013 Er hjemme, har baby og to små barn. Vi går ut for å skyte opp noen raketter og se på rakett himmelen. Hilser godt nytt år til naboer så inn igjen.synes det er helt greit. Anonymous poster hash: 24ac8...c44
MamsenMedToSmå Skrevet 31. desember 2013 #10 Skrevet 31. desember 2013 Vi er også hjemme. Baby sover,vi har pyntet oss litt,skal spise god mat, drikke litt vin og spille scrabble! Vi ønsket å ha en rolig kveld kun oss to. Herlig synes jeg
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #11 Skrevet 31. desember 2013 Vi er hjemme uten besøk, men har laget en liten «fest» for oss i familien. Var ute med stjerneskudd og så på raketter, og så var det herlig å lande på sofaen etterpå :-) Anonymous poster hash: 9966a...f97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå