Gå til innhold

du vet det blir et spennende nyttår, kanskje også trist.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du dette året "mistet" alle vennene du vokste opp med. Og de gir utrykk for at de ikke vil fortsette kontakten. Etter å vert der igjennom tykt og tynt så kommer jeg ut av rustaket, slutter og ta dumme valg og har det nå superbra. Nå er alle borte :( jeg har vokst å kommet videre. Føler meg så alene som ikke gjør som alle andre.

Anonymous poster hash: 6fef9...031

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplever noe av det samme etter lengre tids sykdom.

Det er trist. Og det er vondt!

Men jeg prøver å tenke at de som ikke kan være med meg i både gode og dårlige dager, de er egentlig ikke venner jeg ønsker å ha som "nære" venner.

Det er en sorg når nære venner forsvinner eller svikter. Med tid og stunder så blir sorgen lettere å håndtere, tror jeg.

Sender deg en klem og gode ønsker for det nye året! :)

Ps... så utrolig bra at du har kommet dit du er i dag! Gratulerer!!! :D

Anonymous poster hash: fa04a...f16
Skrevet

Hsr du mistet kontakten underveis eller nå?

Jeg hadde ei venninne som var rusmisbruker. Ganske tung også. Vi mistet all kontakt da hun kun ringte meg når hun ville ha penger, og jeg ville ikke hjelpe henne med det. (Kun til mat, men det ville hun ikke ha)

Etter en lang stund ringte hun meg og spurte om vi kunne møtes. Jeg var usikker da jeg hadde en sønn på 8 mnd da. Men hun fortalte meg at hun var ferdig med det livet og ville ha tilbKe noen venner. Og selvsagt stilte jeg opp. Det var så godt, og litt kleint, å møte henne igjen! Vi har fremdeles kontakt :)

Poenget mitt er at det er ikke sikkert vennene dine vet at din situasjon har endret seg... Har du prøvd å kontakt de, og sagt at du er lei deg for det du eventuelt har utsatt de for, og at du ønsker å ha kontakt med de igjen?

Uansett, ønsker deg lykke til :) du har vært sterk og flink!! :D

Skrevet

Hva som skjer?

Trøsteklem

Ps, vi er to

Anonymous poster hash: 8638a...118

Skrevet

Jeg har aldri bedt dem om penger. Men jeg har hatt noen uduglie venner og kjærester som har ødelagt meg mye. Jeg har sagt både unskyld og spurt flere ganger om å finne på noe. Forklart at livet er endret og jeg har bevist det også nå i ett års tid. Men likevel. Vil ingen svare. Ta kontakt. Eller ense at jeg er tilstede.

Skrevet

Det har skjedd litt fort gradvis.. på en 6 mndrs periode.. ca.

Skrevet

Jeg har aldri bedt dem om penger. Men jeg har hatt noen uduglie venner og kjærester som har ødelagt meg mye. Jeg har sagt både unskyld og spurt flere ganger om å finne på noe. Forklart at livet er endret og jeg har bevist det også nå i ett års tid. Men likevel. Vil ingen svare. Ta kontakt. Eller ense at jeg er tilstede.

Beklager at jeg sier det, men da syntes jeg det er noen dårlige "venner" du har... Lett for meg å si det men...

Er du i jobb nå? Hva med å be noen kollegaer til deg og prøve å sanne et ny vennekrets?

Skrevet

Jeg har jobb ved siden av at jeg rar igjen skolen på 100 % fulltid. Jeg er alenemor og betaler å står på.. er vel det som er. Dårlige venner. Er vel slik man finner det. :/ det gjør bare så vondt at de mener det er meg det er noe galt med. Men så er det jo ikke det nå. De vil jo ikke se meg, treffe meg eller snakke med meg. Den ene jg har litt kontakt med sier det er fordi jeg forandret meg så mye og har såret dem ved å ikke tatt så vare på meg selv før. Men har jo virkelig tatt tak i livet. Hvorfor snur de ryggen da. Møter jeg dem tilfeldig. Hilser de ikke en gang :(

Skrevet

Jah jeg bare må komme meg over dette gamle før jeg takler nye venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...