Gå til innhold

min aller nærmeste venninne som var med på fødselen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til min sønn har ikke gratulert han med dagen i dag (fyller 7 år) forventer ikke gVe men kanskje en tlf? Ble egentlig litt såret og skuffet. Er det jeg som overreagerer? Hva synes dere?

Anonymous poster hash: 69690...88a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo godt mulig hun har glemt det. Garantert ikke med vilje.

Skrevet

Har du snakket med henne i dag? Har det skjedd henne noe? Er det noe som foregår i hennes liv som kan distrahere?

Skrevet

Ja jeg synes du overreagerer.

Vent og se, ikke finn på en krise.

Anonymous poster hash: adb2b...31e

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Jeg synes at du overreagerer.  Jeg tenker aldri et sekund over hvem som ikke gratulerer mine barn med dagen, men synes det er hyggelig med dem som husker det - uansett hva slags forhold de har til barna. 

Skrevet

man kan ikke gå rundt og huske alt.jeg hater at jeg glemmer bursdager,for det er fryktleig trivelig at folk husker min bursdag og sender meg en melding,men itng går faktisk i glemmeboka noen ganger,uten at man er klar over det eller for å være slem.

SØstra mi har bursdag i dag,og i morges tenkte jeg at jeg ikke må glemme å sende henne en melding og gratulere med dagen,men det var først da hun sendte melding til meg at jeg husket å sende meldinga...

busy lives,all of us.!

Anonymous poster hash: a2b12...bbd
Gjest Julia1984
Skrevet

JAAA, du overreagerer så absolutt. Selv om 7 åringen er det viktigste i ditt liv går ikke andre rundt og tenker på dette hele tiden...ting skjer i deres liv også.

Tror du skal prøve å forstå at alt handler ikke om deg hele tiden.

Jeg glemte til og med bursdagen til min egen pappa...var ikke noe vondt ment, men var bare så mye som skjedde den dagen

Skrevet

mora mi glemte til og med min bursdag et år hun...da må jeg si jeg ble litt vonbråten...

Anonymous poster hash: a2b12...bbd
Skrevet

Håper du tuller, HI

Snakk om å sette seg selv i sentrum!!

Anonymous poster hash: ba90a...02b

Skrevet

Kvelden er jo ikke over ennå, og 31.desember pleier å være en dag med masse styr, ihvertfall for de som skal ha middagsgjester ;)

Hun gir nok lyd fra seg når hun får tid/kommer på det :)

Grattis med 7 åringen ;)

Anonymous poster hash: f3e13...1e0

Skrevet

Tja, vet ikke helt hva jeg skal si. Hun fikk være med på en av de største opplevelser et mennesker kan oppleve og da vil jeg tro at dere er veldig nære. Hadde jeg fått være med på fødselen til ei venninne så hadde jeg nesten ansett meg som tante og jeg ville garantert husket hver en bursdag. Så jeg skjønner at du er skuffet, men jeg Har lært meg at man ikke skal ha forventinger til andre, for da blir man bare skuffet:( Gratulerer med dagen til sønnen din!:)

Anonymous poster hash: 9bfbb...7b8

Skrevet

Ikke alle er flinke til å huske bursdager. Jeg husker sjelden bursdagene til mine egne foreldre... Men heldigvis har jeg facebook og der minnes jeg på når folk fyller år! Ikke lag noe drama ut av dette, da er du i så fall bare vanskelig og kranglelysten....

Anonymous poster hash: dd3b1...704

Skrevet

Dramaqueen !!!

Anonymous poster hash: c7d00...dab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...