Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 Vi har 3 barn fra før. Mannen har 3 fra et tidligere forhold, totalt har vi 6. Minste som er 11 mnd skulle få være siste og minst. Mannen venter på sterilisering, og jeg har hver dag tatt p-piller til samme tid. Jeg vingler sånn på hva vi skal gjøre. Samvittigheten min sier abort. Har så veldig dårlig samvittighet ovenfor minste, og forsåvidt di andre barna også. Det er nok å gjøre om dagen, og hvis vi får en til så blir det jo enda mindre tid til de andre hva ville dere ha gjort å hva tenker dere? Anonymous poster hash: b3eaa...75c
anonymemammaen Skrevet 31. desember 2013 #2 Skrevet 31. desember 2013 Hvor gamle er dere? Jeg forstår at dette må være et fryktelig tungt valg. Snakk mye med mannen din og ring amatea for profesjonelle råd. Lykke til! Klem!
jostine Skrevet 31. desember 2013 #3 Skrevet 31. desember 2013 Høres egentlig ut som du har bestemt deg. Snakk med noen profesjonelle, dem vet ofte å vinkle ting annerledes enn hva du har tenkt selv. Lykke til hvertfall, ingen lett avgjørelse og ta!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #4 Skrevet 31. desember 2013 Vi er 24 og 35 Anonymous poster hash: b3eaa...75c
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #5 Skrevet 31. desember 2013 Behold. Dere klarer det. Ja, det blir travelt, men mener det er for enkelt å bare å fjerne barn. Og nei; er ikke imot abort. Lykke til! Anonymous poster hash: 96470...edc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå