Gå til innhold

Er det veldig stor forskjell i smak på røykt og "naturell" pinnekjøtt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har alltid hatt naturell men nå hadde de bare røykt igjen på butikken. Kjenner jeg er litt skuffet, er det veldig stor forskjell?

Anonymous poster hash: 399a9...896

Skrevet

Jeg merker for å være helt ærlig ikke forskjell.... Samboeren min er vokst opp med røkt pinnekjøtt og insisterer på det, noe som er helt greit for meg.

Skrevet

Jeg syns røkt er veldig sterkt og utrolig mye mer salt. Har hørt at mange reagerer på det i form av mage og tarmtrøbbel.

Skrevet

Vi har alltid hatt naturell men nå hadde de bare røykt igjen på butikken. Kjenner jeg er litt skuffet, er det veldig stor forskjell?

Anonymous poster hash: 399a9...896

Siden du spør, ja jeg synes det er stor forskjell og liker absolutt best det som ikke er røykt. Men smaken er jo delt så kanskje du liker det røkte bedre;-)

Anonymous poster hash: bea9a...b46

Skrevet

jeg liker absolutt best det som er røkt, synes det smaker mer!

Skrevet

Det spørs på fabrikanten. Som noen sier over her kan det røkte pinnekjøttet være mye saktere enn det naturelle.

Her jeg bor har vi en lokal produsent, og der er ikke forskjellen stor. Hos denne produsenten foretrekker jeg røkt for å få mer av den gode smaken. Ellers foretrekker jeg naturell.

Kanskje blir du positivt overrasket :)

Skrevet

Foretrekker urøykt.

Anonymous poster hash: 374e2...4bf

Skrevet

Takk for svar alle. Husker ikke navnet på produsenten men kjøttet var dyrt. det lukter nå godt her så får krysse fingrene (og drikke masse vann :) )

Godt nyttår!!

Anonymous poster hash: b761f...1f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...