Gå til innhold

noen med erfaring med e-sigarett/damping?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd å slutte å røyke flere ganger og ender stadig opp med å begynne igjen. Slutter i gaviditet og begynner igjen når jeg ikke ammer lengre.

For noen uker siden bestillte jeg en e-sigarett med utstyr og fikk hentelapp i posten nå!

Håper virkelig at dette fungerer slik jeg tror sånn at jeg kan legge sigarettene på hylla for godt nå i 2014!

Anonymous poster hash: 52fa6...302

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det funket ikke for meg. Jeg prøvde å slutte flere ganger, men den eneste gangen det funket var da jeg bestemte meg 100% for å stumpe røyken. Jeg ga bort alle sigarettene, satt inne og var dritforbanna i et par dager også gikk deg gradvis bedre. Lykke til!

Skrevet

Å bli gravid var det eneste som funket for meg, før det forsøkte jeg alt fra hypnose til tyggis, e-sig, plaster osv. Men det er kanskje uaktuelt for deg:-)

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Funket for meg! Syns faktisk det smakte bedre enn vanlig røyk (kan jo velge smak selv :P ) Eneste "problemet" er at jeg nå er like avhengig av den som av røyken, og klarer ikke stoppe bruke den..

Skrevet

Nei, jeg har fått de ungene jeg skal ha ;-)

Jeg er vanerøyker. Når jeg slutter savner jeg rett og slett å gå ut og ta en røyk, derfor har jeg håp om at dette skal funke :-) er optimistisk :-)

Anonymous poster hash: 52fa6...302

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...