Nullstress;) Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 Vi har ledig plass rundt bordet i kveld, og ønsker å be en inn til oss. Jeg har ringt kirkens bymisjon og Frelsesarmeen, men til ingen nytte Bymisjonen er stengt og Frelsesarmeen hadde ingen kontakt med brukere før i morgen. Vet dere om noen jeg kan kontakte, så vi kan be en hjem til oss i kveld? Bor i Drammen, så om noen her inne sitter alene og vil komme på besøk, blir ve kjempeglad! Selvsagt plass til et barn også Ellers ønsker jeg dere alle et riktig godt nyttår!
Nullstress;) Skrevet 31. desember 2013 Forfatter #2 Skrevet 31. desember 2013 Har også ringt krisesenteret, men de hadde eget opplegg for i kveld. Hi
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #3 Skrevet 31. desember 2013 Altså; Fint tiltak, men det kommer kanskje litt i seneste laget! De aller fleste foretrekker å bli litt kjent med de de skal feire hos. Det har vært mange kampansjer før jul for å "verve", f.eks "julesentralen". Litt av hensikten er å spleise folk som faktisk kan komme voerens sammen og som kan bli bittelitte gran kjent med hverandre før selve feiringene. Å ringe desperat rundt for å be inn noen et par timer før selve selskapet, virker litt lite gjennomtenkt. Hvem vil egentig feire sammen men noen som jakter etter gjester i siste liten? Anonymous poster hash: 6e2af...837
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #4 Skrevet 31. desember 2013 Altså;Fint tiltak, men det kommer kanskje litt i seneste laget! De aller fleste foretrekker å bli litt kjent med de de skal feire hos. Det har vært mange kampansjer før jul for å "verve", f.eks "julesentralen". Litt av hensikten er å spleise folk som faktisk kan komme voerens sammen og som kan bli bittelitte gran kjent med hverandre før selve feiringene. Å ringe desperat rundt for å be inn noen et par timer før selve selskapet, virker litt lite gjennomtenkt. Hvem vil egentig feire sammen men noen som jakter etter gjester i siste liten? Anonymous poster hash: 6e2af...837 Fy fader så surmaga du er da! Det er ikke alltid ting er mulig å planlegge langt frem i tid for alle. HI, hva med å poste et offentlig innlegg på Facebook? Anonymous poster hash: 2dc44...b61
Nullstress;) Skrevet 31. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2013 Altså;Fint tiltak, men det kommer kanskje litt i seneste laget! De aller fleste foretrekker å bli litt kjent med de de skal feire hos. Det har vært mange kampansjer før jul for å "verve", f.eks "julesentralen". Litt av hensikten er å spleise folk som faktisk kan komme voerens sammen og som kan bli bittelitte gran kjent med hverandre før selve feiringene. Å ringe desperat rundt for å be inn noen et par timer før selve selskapet, virker litt lite gjennomtenkt. Hvem vil egentig feire sammen men noen som jakter etter gjester i siste liten? Anonymous poster hash: 6e2af...837 Fy fader så surmaga du er da!Det er ikke alltid ting er mulig å planlegge langt frem i tid for alle. HI, hva med å poste et offentlig innlegg på Facebook? Anonymous poster hash: 2dc44...b61 Saken er at vi har faktisk ikke så stor plass, og da noen av gjestene våre meldte pass, hadde vi ekstra plass og altfor mye mat! Jeg skjønner at man vil blir bedre kjent før man kommer til noen, men dette er ikke tvang. Kan faktisk hende at noen der ute plutselig ble alene i kveld, uten at det egentlig var meningen. Ser at det er kort varsle, men jeg prøver da i allefall Har postet på Facebook
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #6 Skrevet 31. desember 2013 Har du ikke noen gamle tanter, en tremenning med rusproblemer eller en utstøtt onkel i familien? Det er ofte lettere å takke ja til en direkte invitasjon til noen du kjenner litt enn å gå helt alene til noen du aldri har møtt. Anonymous poster hash: a26cc...c94
Nullstress;) Skrevet 31. desember 2013 Forfatter #7 Skrevet 31. desember 2013 Har du ikke noen gamle tanter, en tremenning med rusproblemer eller en utstøtt onkel i familien? Det er ofte lettere å takke ja til en direkte invitasjon til noen du kjenner litt enn å gå helt alene til noen du aldri har møtt. Anonymous poster hash: a26cc...c94 Nei, "desverre" har jeg ikke det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå