Gå til innhold

Hvor mye har dere betalt for nyttårs kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha gjester, har brukt kanskje 3000,-? Mest på alkohol og fyrverkeri, kalkun er ikke dyrt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har aldri brukt så lite penger på nyttårsaften noen gang :)

Så kanskje 200,- kr totalt?

Vanligvis mesker vi oss med hummer og bobler til middag, og ennå mer bobler etterpå...

Men med et lite knøtt, så ble det isteden landkylling og kladdkaka til dessert, samt null alkohol fordi jeg ammer fremdeles :)

Mmm, hørtes veldig godt å deilig ut! :)

Ja, det er det. Og det aller deiligste er at vi slipper å stresse med noe som helst i dag :)

Skrevet

Det aner jeg faktisk ikke.

Har kjøpt inn kalkun med tilbehør til 7 pers. Drikke har vi stående, 'problemet' vårt med alkohol er at det står i fare for å gå ut på dato (bare øl det gjelder selvsagt) så det skal bli godt å få tømt lageret litt :)

Ellers har jeg kjøpt inn snop og chips, vi tar det ganske uformelt sammen med gode venner.

Så kanskje et par tusen totalt? Sånn ca :)

Skrevet

Her flyter vi også på jula. :)

Skulle egentlig bort, og da hadde det kostet oss prisen av en rosevin, en blomst og bensinpenger. Men så spyr minimannen, så da blir vi hjemme og holder oss alkoholfri.

Skrevet

Ca 1 000,- mat og drikke og snacks.

Anonymous poster hash: 2cb20...435

Skrevet

Har ikke helt oversikt, men rundt 35,000 kroner. Skal nevnes at vi har mange gjester og full tilgang til god drikke. Til vanlig bruker vi 0 kroner, det er første gang vi feirer hjemme.

Anonymous poster hash: aae91...8b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...