Gå til innhold

Hvor mye har dere betalt for nyttårs kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har endt opp med å bruke veldig mye penger på mat og drikke (synes vi ) så jeg lurer på hvor mye det er "vanlig" å bruke. Og hvor mange gjester blir dere ? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 voksne og 1 barn. Har kanskje brukt 700-800 på mat, drikke, snop, stjerneskudd og lys

Anonymous poster hash: 90e08...a7e
Skrevet

Vi har endt opp med å bruke veldig mye penger på mat og drikke (synes vi ) så jeg lurer på hvor mye det er "vanlig" å bruke. Og hvor mange gjester blir dere ? 

inkl. alkohol (om dere har dette )

Skrevet

Ikke en krone ;)

Stjerneras hadde vi fra sist, mat har vi fra julen og kvelden ska tilbringes i sofaen :P

Godt grått hår & hurra hurra :P

Anonymous poster hash: 29ba7...6d4

Skrevet

600-700kr. Fire voksne og tre barn.

Anonymous poster hash: f3709...abe

Skrevet

Vi skal bort på besøk, og da skal alle ha med seg litt mat hver til felles bort (veldig greit i grunn). Vi skal ha med med kaklun og valdrosfsalagt og jeg ahr vel grukt runt 200 kr på å handle inn til det. I tillegg kommer alkoholholdig grikke vi skal ha med oss og raketter. har kjøpt strerneskudd og ett batteri, tilsammen rundt 600 kr.

Bortsett fra fyrverkeri, bruker vi ikke noe mer penger på nyttårsaften enn på enhver annen festlig anledning hvor vi inviterer gjester til festlig lag.

Anonymous poster hash: 1555c...4d2
Skrevet

Ingen ting, skal ikkje vere heime. Men brukte nok 2000 +/- på julekvelden.

Skrevet

Å herregud.. Vi er ikke rett på en flekk, (skjønner jeg haha.) Men, til vår "forsvar"så hadde vi null alkohol her fra før, så vi "måtte" kjøpe inne alt av det også. 

Skrevet

Vi er seks voksne og sju barn og i år har vi brukt i overkant av 900,- pr per i mat og drikke vi skal ha i kveld itillegg til basisvarene vi har fra før hjemme. Vi har bestandig årets fineste middag denne dagen med 5-7 retter. I år er det seks retter. Server alltid bra og tilpasset vin og champagne til de forskjellinge rettene. Eksklusiv sjokolade står alltid på bordet etter middag. Mmm gleder meg!

Skrevet

hmm ca 300-400 kr på mat inkl drikke, 79 kr på div "raketter", stjerneskudd hadde vi fra i fjor. :) 

Blir 2 voksne og 3 barn. skal ha biffsnadder, potetgull og dipp, kinderegg og brus :)

hva brukte du da?

Skrevet

Handlet for 2300,- i går. men det er middag frem til 12. også. 

Så skal vi vel kjøpe to fakler til i kveld. Det blir 100,-

Anonymous poster hash: c4546...961
Skrevet

Ingenting men brukte nærmere 4000 på julaften og førstedagsfrokost.

Skrevet

hmm ca 300-400 kr på mat inkl drikke, 79 kr på div "raketter", stjerneskudd hadde vi fra i fjor. :)

Blir 2 voksne og 3 barn. skal ha biffsnadder, potetgull og dipp, kinderegg og brus :)

hva brukte du da?

Alkohol hadde vi igjen fra jula. men blir vell ca 2 enheter på meg, og noe mer på mannen :)

Skrevet

Tja ca 1500 i alt kanskje. Vi skal ha selskap med kalkun og tilbehør. Blir jo litt mat, samt champis, øl og alkoholfritt good drikke.

Skrevet

39 kroner. Ble bedt om å ta med noe vertskapet hadde glemt:-).

Skrevet

Snuppa09 :

Har du brukt over 11000 på denne kvelden ? :P

Bevaremeg vel, noen drar det vel langt ;)

Anonymous poster hash: 29ba7...6d4

Skrevet

Vi er seks voksne og sju barn og i år har vi brukt i overkant av 900,- pr per i mat og drikke vi skal ha i kveld itillegg til basisvarene vi har fra før hjemme. Vi har bestandig årets fineste middag denne dagen med 5-7 retter. I år er det seks retter. Server alltid bra og tilpasset vin og champagne til de forskjellinge rettene. Eksklusiv sjokolade står alltid på bordet etter middag. Mmm gleder meg!

Vi har brukt 1000kr per pers. Og da har vi ikke engang champagne eller flere viner. Men, vi har kjøpt inn congac, akevitt, martini, øl, 3 vin flasker, 12 øl og mat (3/4retters) lys osv.. Og er 5 voksne :-/ 

(Synes det er litt drøyt egentlig,) Men, det er kanskje ikke det? når man ikke har noe av alkohol fra før. 

Skrevet

Blir brus og godteri, og en helt enkel middag ;) Ikke mange kronene :)

Anonymous poster hash: 05f79...390
Skrevet

Vi skal bort og har brukt 250,- på stjerneskudd og blomster. Dessuten skal jeg ta med en kake og sikkert en flaske vin. Det har vi mer enn nok av som vi har fått i gaver.

På den andre siden har vi arrangert selskap tre andre dager i jula. Da har det jo gått noen kroner, men julemat er generelt billig. Det tar bare litt mye arbeid.

Anonymous poster hash: a1274...17b

Skrevet

Snuppa09 :

Har du brukt over 11000 på denne kvelden ? :P

Bevaremeg vel, noen drar det vel langt ;)Anonymous poster hash: 29ba7...6d4

Ja, det er mye penger men det ligger mye planlegging bak middagen både i forhold til ingredienser og vin tilpasset de forskjellige rettene. Synes det er gøy å legge sjela i en velkomponert middag noen ganger i året.
Skrevet

Vi er bedt bort. Har brukt ca 1000 kr på kake, champagne og snacks. :)

2 voksne og 1 barn.

Skrevet

Vi har aldri brukt så lite penger på nyttårsaften noen gang :)

Så kanskje 200,- kr totalt?

Vanligvis mesker vi oss med hummer og bobler til middag, og ennå mer bobler etterpå...

Men med et lite knøtt, så ble det isteden landkylling og kladdkaka til dessert, samt null alkohol fordi jeg ammer fremdeles :)

Skrevet

Vi har aldri brukt så lite penger på nyttårsaften noen gang :)

Så kanskje 200,- kr totalt?

Vanligvis mesker vi oss med hummer og bobler til middag, og ennå mer bobler etterpå...

Men med et lite knøtt, så ble det isteden landkylling og kladdkaka til dessert, samt null alkohol fordi jeg ammer fremdeles :)

Mmm, hørtes veldig godt å deilig ut! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...