Gå til innhold

Kan en familie på 4 ha en helt grei uke i "syden" med kun 3000 i lommepenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

3000 går forresten helt fint :) Kos dere !

Anonymous poster hash: 59aa3...a18
Skrevet

Begrunnelsen for at vi svir av 1000 spenn på OSL er som følgende: Vi står som regel opp midt på natta, og makter ikke å spise noe her hjemme. Har 2 timer ¨kjøre, og blir da sultne på flyplassen. Sist vi reiste, så var det Peppes som ble besøkt. 2 slices og en brus 150 kroner..... Og her er vi 2 voksne og fire unger som virkelig spise :)

Upps..... 600 kr bortevekk allerede. Og en spesiel krem i tax free til meg som er billig der oppe :)

Det er jo ett valg mann tar fordi det faktisk går ann å smøre niste til hele turen ned så slepper du å kjøpe mat i dyre sjapper ;) det pleier vi å gjøre kjøper gjene noen gode rundstykker og godt brød å ongene får velge gode pålegg :) m

Men til hi selfølgeligt går det ann å bare ha 3000 det burde holde til noen aktiviteter utenom hotellet om dere skulle få lyst :)

Anonymous poster hash: 7790e...51b

Skrevet

Om det er all inclusive burde det vel gå greit så lenge dere holder dere på hotellet og ikke drar på utflukter som koster penger.

Men, jeg hadde aldri dratt på tur med barn om jeg ikke hadde hatt mulighet til å bruke mer i tilfelle noe skulle oppstå. Man vet aldri. Så om dere har et kredittkort i bakhånd burde det være trygt.

Skrevet

Vi brukte 2000 kr i lommepenger og da inkl det mat på flyplassene, hårklipp på to gutter, parkering 1 uke på flyplassen, dilldall ungene ville ha som smykker, t-skjorter, bademadrasser  og kvoten på vei hjem. så jeg mener 3000 burde holde plenty. vi fikk ta så mye is og drikke vi ville forresten :) 

Skrevet

Det hadde jeg aldri satsa på iallefall. Jeg regner 1000 pr dag itillegg tar jeg med ekstra, man vet jo aldri:) kan jo være man finner på noe ekstra der nede. Nå ville jeg aldri tatt meg en ferie hvor jeg måtte telt penger heller, jeg ville følt at det ødla litt om du skjønner. "Er man på ferie så er man på ferie;)"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...