Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 Når de har "all inklusive"? Skal til et sted som ikke har særlig mye mer enn sol og bad å tilby (helt greit for oss som virkelig trenger å slappe av. Hva trenger man egentlig penger til? Skal ikke shoppe, for det er ikke særlig shopping der. Vi har alt av solkremer og badestæsj. Anonymous poster hash: 1f760...24d
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #2 Skrevet 31. desember 2013 barna er små, det glemte jeg å skrive. 4 og 7 år og de er ikke særlig krevende. Anonymous poster hash: 8de51...ec8
Twintipp og himmelblå Skrevet 31. desember 2013 #3 Skrevet 31. desember 2013 Vi var på all inclusive i fjor, og alle de andre voksne (bortsett fra meg), brukte knappe 200,- på ei uke. Det var totalt for hele familiene altså.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #4 Skrevet 31. desember 2013 Jeg ville ikke tatt sjansen på det nei. Kan sikkert hende dere ikke bruker mer, men du bør ihvertfall ha tilgang på mer i tilfelle noe skulle skje. Anonymous poster hash: 32ab7...088
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #5 Skrevet 31. desember 2013 Det høres lite ut... Går jo flere hundre kroner allerede på Gardermoen.... Blir gjerne noen turer på feriestedet, masse is og drikke (alt er ikke inkludert på all incclusive) Barna vil sikkert ha noen leker... osv osv. Men det går helt sikkert hvis dere unner dere svært lite. Anonymous poster hash: b4c72...6f0
værdensheldigste Skrevet 31. desember 2013 #6 Skrevet 31. desember 2013 Vi var to uker i Egypt på all inklusive å brukte kun penger på suvenirer vi kjøpte på flyplassen. Pga uroligheter i landet var vi kunn på hotellets område å der var alt gratis så trengte ikke penger til mat, drikke, is og snaks... All inklusive er genialt...
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #7 Skrevet 31. desember 2013 Det skal gå greit ja. Vi er en familie på 2 voksne og 3 barn, og har aldri noe problem med å ikke bruke mer enn 4-5 tusen på 3-4 uker, og da snakker vi så absolutt ikke all-inclusive. For min del virker 3000 på ei uke mye med tanke på at dere har all-inclusive. Anonymous poster hash: e8d75...fb8
Gjest Skrevet 31. desember 2013 #8 Skrevet 31. desember 2013 Kjekt å ha noen kroner noe ekstra i tilfelle..... Selv var jeg utefor at den på nå 13 år, fikk tannproblemer og måtte til tannlegen nede i Ayia Napa.... Kostet noen kroner du si. ( 90 Euro) Taxi t/r, tannbehandlingen og medisiner. Dette får du ikke på all inclusiven Hehe Eller at en av ungene skulle bli syke og trenger medisiner. ER slikt en må ta høyde for og som flere skriver,,,, føre en er ute ved gate på Gardermoen, så er 1000 lappen vekk, iallefall her
Lalina Skrevet 31. desember 2013 #9 Skrevet 31. desember 2013 så lenge du har all invlusive tipper jeg det kan gå helt fint. All inclusive slik jeg har erfart den inneholder jo stort sett det meste man trenger. Frukt, yoghurt og ellers alle måltider og drikke. Hadde allikevel tatt med meg kredittkort om jeg ikke hadde mer cash å rutte med siden man aldri kan helgardere seg for at noe kan skje eller et behov oppstår.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #10 Skrevet 31. desember 2013 Jeg ville ikke tatt sjansen på det nei. Kan sikkert hende dere ikke bruker mer, men du bør ihvertfall ha tilgang på mer i tilfelle noe skulle skje. Anonymous poster hash: 32ab7...088 Ja, nå er det ikke sånn at vi ikke har tilgang til mer penger da. Anonymous poster hash: 8de51...ec8
mbea Skrevet 31. desember 2013 #11 Skrevet 31. desember 2013 Ja det går helt fint vil jeg tro. Vi var en uke på all inclusive i sommer som var. Vi er e familie på fire, men våre barn er yngre enn deres. Totalt brukte vi 700kroner..
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #12 Skrevet 31. desember 2013 Hvorfor i all verden bruker man flere hundre kroner på Gardemoen? Kjøper meg gjerne en brus jeg. Ikke alle som blåser 1000 lapper på taxfree vel? Anonymous poster hash: a7990...323
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #13 Skrevet 31. desember 2013 Kjekt å ha noen kroner noe ekstra i tilfelle..... Selv var jeg utefor at den på nå 13 år, fikk tannproblemer og måtte til tannlegen nede i Ayia Napa.... Kostet noen kroner du si. ( 90 Euro) Taxi t/r, tannbehandlingen og medisiner. Dette får du ikke på all inclusiven Hehe Eller at en av ungene skulle bli syke og trenger medisiner. ER slikt en må ta høyde for og som flere skriver,,,, føre en er ute ved gate på Gardermoen, så er 1000 lappen vekk, iallefall her Ja, det kom kanskje ikke frem i hovedinnlegget, men spørsmålet er altså om 3000 kr holder i "lommepenger". Ikke det utenom som kan oppstå av uforutsette situasjoner. Vi har selvsagt mer penger, men jeg lurer likevel om man kan klare seg på 3000 kroner i lomme penger.. Taxfree er utenom! Jeg tenker kun på pengene vi trenger på selve feriestedet:-) Anonymous poster hash: 8de51...ec8
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #14 Skrevet 31. desember 2013 Det går jo greit, men det blir etter min mening en temlig kjedelig ferie om man skal holde seg på hotellområdethele tiden. Anonymous poster hash: c4b49...d43
Gjest ronja røverdatter Skrevet 31. desember 2013 #16 Skrevet 31. desember 2013 Over 400 kr dagen i rene lommepenger er mer enn vi bruker når vi er på ferie i alle fall, så det går helt fint. Og vi bruker ikke 1000 kr på Gardermoen eller noen annen flyplass heller. Å ha et kredittkort eller to i bakhånd, trenger man alltid når man er på ferie. Men det er jo stort forskjell på det og hva man skal bruke i lommepenger.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #17 Skrevet 31. desember 2013 Det går jo greit, men det blir etter min mening en temlig kjedelig ferie om man skal holde seg på hotellområdethele tiden. Anonymous poster hash: c4b49...d43 Ja nå er det jo ikke du som skal på ferie da, og om du syntes det blir kjedelig så spiller jo det ingen rolle for oss. Anonymous poster hash: 8de51...ec8
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #18 Skrevet 31. desember 2013 Det høres lite ut... Går jo flere hundre kroner allerede på Gardermoen.... Blir gjerne noen turer på feriestedet, masse is og drikke (alt er ikke inkludert på all incclusive) Barna vil sikkert ha noen leker... osv osv. Men det går helt sikkert hvis dere unner dere svært lite. Anonymous poster hash: b4c72...6f0 hva er det man må bruke så mye penger på på Gardermoen? Anonymous poster hash: c4b49...d43
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 31. desember 2013 #19 Skrevet 31. desember 2013 Det holder i massevis!!! Var på all inclusive i fjor, 8 dager, 2 barn og to voksne (barna var da tre og syv år), vi brukte 1200 kr utenom, da sløste vi en gang vi var på tur, annet enn det var vi stort sett på hotellet. Det var lang reiseveg til andre steder, og bussrutene på tre/fire timer i kokende varme med barn er ikke å anbefale Vi hadde det knall på hotellet, stort fint område, minigolf, flere bassenger, og div aktiviteter som ble holdt Ila uka, kjedet oss med andre ord aldri!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #20 Skrevet 31. desember 2013 Det går jo greit, men det blir etter min mening en temlig kjedelig ferie om man skal holde seg på hotellområdethele tiden.Anonymous poster hash: c4b49...d43 Ja nå er det jo ikke du som skal på ferie da, og om du syntes det blir kjedelig så spiller jo det ingen rolle for oss. Anonymous poster hash: 8de51...ec8 Selvfølgelig, men det var jo spørsmål om familien kunne klare seg med 3000 om de skulle ha en helt grei uke. Hvis de anser en uke uten å gjøre noe annet enn å være på hotellet som greit er jo svaret ja. Om HI ønsker å oppleve litt mer kan det bli verre, men 3000 holder jo til litt så lenge man ikke velger å shoppe eller spise ute. Anonymous poster hash: c4b49...d43
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #21 Skrevet 31. desember 2013 Det går jo greit, men det blir etter min mening en temlig kjedelig ferie om man skal holde seg på hotellområdethele tiden.Anonymous poster hash: c4b49...d43 Ja nå er det jo ikke du som skal på ferie da, og om du syntes det blir kjedelig så spiller jo det ingen rolle for oss. Anonymous poster hash: 8de51...ec8 Selvfølgelig, men det var jo spørsmål om familien kunne klare seg med 3000 om de skulle ha en helt grei uke. Hvis de anser en uke uten å gjøre noe annet enn å være på hotellet som greit er jo svaret ja. Om HI ønsker å oppleve litt mer kan det bli verre, men 3000 holder jo til litt så lenge man ikke velger å shoppe eller spise ute. Anonymous poster hash: c4b49...d43 Jeg skriver jo det i hovedinnlegget...at stedet ikke har mye å tilby og at vi virkelig trenger å slappe av. Hva mener du vi skal bruke 3000 kroner på inne på hotellområdet? Der er det ingenting å kjøpe, de tre tusen skal gå til ting utenfor hotellet. Hva er det du mener vi trenger så mye penger til? Maten er gratis...samme med drikke og is til barna Anonymous poster hash: 8de51...ec8
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #22 Skrevet 31. desember 2013 Det burde være mer enn nok. Jeg har aldri skjønt poenget med å blåse av flere hundre kroner i tax-free'en på vei TIL ferie. Ei heller ahr jeg hatt behov for flerfoldige tusen kroner til shopping når mans kal være en uke på badeferie med ungene:) På de aller flest All inclusive, så er det aller meste inkludert - også is, brus, snacks osv. Mulig du kan greie å svi av noen hundrelapper på ekstra fancy drinker i poolbaren. Noen steder har "bare" og øl brus og vanlig vin inkludert:). og selvfølgelig kan du bruke noen kroner dersom du velger å spise utenfor hotellet, eller handler massevis av oppblåsbare badeleker osv. Men jeg tror faktisk 3000 kr holder til det også altså GOOOOOD FERIE! Anonymous poster hash: 947a4...ea4
Gjest Skrevet 31. desember 2013 #23 Skrevet 31. desember 2013 Begrunnelsen for at vi svir av 1000 spenn på OSL er som følgende: Vi står som regel opp midt på natta, og makter ikke å spise noe her hjemme. Har 2 timer ¨kjøre, og blir da sultne på flyplassen. Sist vi reiste, så var det Peppes som ble besøkt. 2 slices og en brus 150 kroner..... Og her er vi 2 voksne og fire unger som virkelig spise Upps..... 600 kr bortevekk allerede. Og en spesiel krem i tax free til meg som er billig der oppe
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #24 Skrevet 31. desember 2013 Går helt fint! Anonymous poster hash: 59117...00e
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #25 Skrevet 31. desember 2013 Matpakke til flyplassen. Trodde det var vanlig, jeg...? Anonymous poster hash: 59aa3...a18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå