Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 Hun spiser greit, men litt lite. Normal avføring ca en gang hver dag. Klager ofte på vondt i magen, flere ganger hver dag i ca en måned nå. Fin allmenntilstand og veldig aktiv. Skal til lege over nyttår. Hva kan det være? Gluten eller melkepletter? Anonymous poster hash: 5c1c4...17a
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #2 Skrevet 31. desember 2013 Allergi, ikke pletter hi Anonymous poster hash: 5c1c4...17a
*Lissi* Skrevet 31. desember 2013 #3 Skrevet 31. desember 2013 Slik er 3 åringen min også. Har vert testet for cøliaki to ganger, men begge gangene var de negative. Har mye luft i magen, og lav blodprosent. Hun er ekstremt kresen i tillegg.
Siamese Hellhound Skrevet 31. desember 2013 #4 Skrevet 31. desember 2013 Både vår treåring og en kamerat av ham klager også over magevondt. Kameraten har vært og blitt undersøkt, der fant de ingenting galt. Vi har ikke vært hos legen ennå, men lurer på om vi skal ta entur for sikkerhets skyld. Men ofte lurer jeg på om det rett og slett er sult, for ofte har han vondt om morgenen, og så blir det borte når han har spist.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #6 Skrevet 31. desember 2013 Vår hadde utvidet nyrebekken. Skal på utredning på barneavdeling fredag. Ble oppdaget når smertene plutselig ble verre en liten stund. Da dro jeg til lege og han ble innlagt. Smertene gikk fort over da og han var normal igjen. Anonymous poster hash: 6558b...842
MammantilNurket Skrevet 31. desember 2013 #7 Skrevet 31. desember 2013 Psykisk?Det lurer jeg også på? Kan det være psykosomatisk?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #8 Skrevet 31. desember 2013 Høres ut som min 3-råing. Har perioder der han har veldig vondt hver dag. Vet det ikke er noe han bare sier fordi han vrir seg skikkelig og smågråter av og til. Han har ofte betennelse i fanten, så mulig smertene i magen henger sammen med det. Ellers er han også småspist og veldig kresen. Anonymous poster hash: 6f294...09f
Honningmelon Skrevet 31. desember 2013 #9 Skrevet 31. desember 2013 (endret) Har ei jente på 2 år og 8 mnd som også er sånn. Klager ofte på vondt i magen, flere ganger i uka og noen ganger flere ganger pr. dag. Har vært til lege med henne, men skulle bare se ann videre. Hun hadde to episoder med magevondt og feber for en stund siden som de mente var uvi, selv om prøvene ikke var helt klare. Blir utredning hvis det skjer igjen. Hun har i tillegg vært plaget med refluks, så lurer på om det kan ha noe med det å gjøre. Så enten er det noe med urinveiene, refluks eller rett og slett alderen. Har inntrykk av at det er ganske vanlig at barn i denne alderen klager på magesmerter. Min jente er også småspist og kresen. Endret 31. desember 2013 av Honningmelon
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #10 Skrevet 31. desember 2013 Sorg, spenning, cøliaki, melkeallergi, kreft, magekatarr.. Helt UMULIG for noen her å fortelle deg hva dette er. Det har vart i fire uker, vurdert å ta en tur til legen? Anonymous poster hash: 4765b...c77
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #11 Skrevet 31. desember 2013 Takk for svar. Og til deg spm lurte om vi skal til lege: les hovedinnlegget du. Anonymous poster hash: 5c1c4...17a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå