iMilla Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 Vi har William August på 1,5 år, og får snart en lillebror til han. Noen som har noen gode forslag som passer? Vi bruker bare førstenavnet, men liker godt dobbeltnavn. Vi ønsker dobbeltnavn til lillebror også. Men jeg syns det er så vanskelig å finne et passende navn. Vi har snakket litt om Oscar og Oliver, men vet ikke helt. Dere her inne er så utrolig flinke på navn, så tenkte jeg kunne be om råd fra dere. :-) :-) GODT NYTTÅR forresten.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #2 Skrevet 31. desember 2013 Karl Ludvig Anonymous poster hash: ef1c5...868
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 31. desember 2013 #3 Skrevet 31. desember 2013 Fint navn på storebror da Oscar Mathias Oscar Matheus Oscar Andreas Oscar Martinius Oscar Leander Oscar Cornelius Oscar Alexander Oliver Elias Oliver Tobias Oliver Andreas Oliver Ferdinand Oliver Matheus Oliver Evander Oliver Benjamin
Giss Skrevet 31. desember 2013 #4 Skrevet 31. desember 2013 William og ... Adam Elliot Benjamin Simeon Fredrik Henrik .... De fleste navn passer egentlig fint sammen med William. Jeg synes Adam Elias klinger bra til.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 Oskar og Oliver er veldig brukte, så jeg ville kanskje styrt unna det og tenkt mer originalt Samuel Frederich Gard Nikolai Isak Christoffer Vegard Johannes
sommertiara Skrevet 1. januar 2014 #6 Skrevet 1. januar 2014 Jeg synes William og Oscar passer perfekt sammen. Oscar Johannes Oscar Nicolai Oscar Victor
iMilla Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #7 Skrevet 1. januar 2014 Her var det veldig mange gode forslag! Tusen takk!! Det verdsettes virkelig. :-) Enig i at de er ganske vanlige, men syns det er vanskelig å finne noen gode alternativer. Vi lurte litt på Ludvig da William ble født. Oscar Matthias syns jeg var kjempefint. :-)
Milla1880 Skrevet 1. januar 2014 #8 Skrevet 1. januar 2014 Synes Oscar er så flott selv om det er vanlig, ville gått for det saman med William.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #9 Skrevet 2. januar 2014 Oscar Mathias Oscar Martinius Oscar Tobias Oscar Johannes Oscar Johan Ludvig Tobias Ludvig Mathias Ludvig Olai Rikard Olai Henrik Sebastian Oliver Kristoffer Anonymous poster hash: 60aaf...474
*Dubsgirl* Skrevet 2. januar 2014 #10 Skrevet 2. januar 2014 William August og .. Oscar Emilian Oscar Leander Oscar Elias Oscar Sebastian Oscar Kristoffer Oliver Elias Oliver Nikolai Oliver Kristoffer Ludvig Emilian Ludvig Nikolai Ludvig Andreas Ludvig Sebastian Ludvig Elander Ludvig Kristoffer Adrian Elias Sander Elias Sander Tobias Sander Mathias Emil Nikolai Emil Mathias Emil Tobias Emil Kristoffer Kasper Elias Kasper Emilian Kasper Leander Kasper Sebastian Jonas Emilian Jonas Kristoffer Jonas Sebastian Jonas Nikolai Jonas Leander
iMilla Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #11 Skrevet 4. januar 2014 Tuusen, tuusen takk for kjempegode forslag! Vi sitter og leser over svarene og blir så glade for at dere er så snille og kommer med gode forslag. Vi har virkelig fått øynene opp for Oscar Johannes!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå