Gå til innhold

Er det bare jeg som bekymrer meg helt til siste dag av svangerskapet???

Anbefalte innlegg

Var omtrent ikke bekymret med de to første gutta mine... Enda da gikk jeg to uker på over tid og så 5 dager over..

Nå derimot er jeg på grensen til hysterisk .. Ingen merker det for jeg holder det for meg selv..men jeg tenker på det store deler av dagen og er redd noe skal gå galt på slutten.

Våkner jeg på natten får jeg ikke sove igjen før jeg har fått et livstegn fra lillebror...

Har jo fått ul hver uke i det siste oppå fredag var jo at i skjønneste orden. Settes igang torsdag pga noe lite fostervann ved et at anledninger de siste ukene , men nå på fredag var det innenfor normalen...

Selve fødselen er jeg ikke redd for skal være noe dramatisk og jeg er ikke redd for at noe skal være galt med ungen,,, jeg er bare redd noe skal skje med han inni magen ..

Er det bare meg som er sånn her eller tenker flere noen av de samme tankene ???

Fortsetter under...

Har det akkurat på samme måte selv! Spesielt det du skriver om å våkne på natten, må ha et livstegn..

Desverre så har jeg 7 uker igjen å bekymre meg, og jeg får ikke ul hver uke. Heldig du som får så ofte, alt går nok bra!! :)

Har sett noen sånne blogger, kjenner to jenter som har opplevd det også, men er ikke de som har utløst det.

Vet at det er veldig sjeldent og at jeg er helt teit men ; )) hysteriske gravide dame lissom haha

Jeg er ikke hysterisk på noe serlig sent her i livet så rart at jeg skal være det nå

Du er i alle fall ikke alene HH80, jeg har det likedan... Har ikke hatt Ul siden uke 18 og er 1 uke på overtid i dag. Gleder og gruer meg til overtidskontroll den 2 hvor det blir UL, livredd for morkakesvikt og alt slikt... 

Men , tipper det går bra for oss begge jeg!

Annonse

Ja det går som regel bra supersnusken : ))

Hvor ofte kjenner du liv i løpet av en dag da ? Jeg kjenner som regel noe hver time,.. Men ganger skikkelig romstering, andre ganger bare noen dult eller pressing og åling

Det jeg er mest bekymret for er at det plutselig skal bli stille i magen uten at jeg har merket noe på forhånd! Store skrekken, noen dager tenker jeg veldig mye på det, andre dager ikke.

Ja det går som regel bra supersnusken : ))

Hvor ofte kjenner du liv i løpet av en dag da ? Jeg kjenner som regel noe hver time,.. Men ganger skikkelig romstering, andre ganger bare noen dult eller pressing og åling

Mye liv  er det egentlig bare på kvelden, på dagen kan det gå mange timer mellom synes jeg. Og da er det ofte bare ett spark eller strekk så er det rolig igjen. Ligger ofte og dytter på henne, men får sjelden respons, men er jo vant til å vugge rundt inni der da.... Har vært slik lenge, og fosterlyden og SF-målet er greit så da gjør man ikke mer har jeg forstått.. husker ikke hvordan det var sist?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...