Gå til innhold

Må jeg ta bort den røde juleduken til i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På stua er det på en måte duken og de røde putene og lysene som utgjør den store julepynten.

Hvis jeg skal nyttårspynte tar jeg gjerne bort rød duk og erstatter med svart/sølv, å setter frem hvite/sølv lys. Da ser det kanskje rart ut med røde puter i sofaen?

Hva ville du gjort?2

Anonymous poster hash: f0f2b...63b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh my god...

Anonymous poster hash: 24968...1c6

Skrevet

Jeg hadde latt det stå. Det er jo fortsatt jul! Nyttårsbordet her er dekket i rødt og sølv - litt jul og litt nyttår  :)

Skrevet

Jeg pleier å dekke med hvit duk og naturfarger på nyttårsaften. Tenker ikke over at jeg har mye annet rødt i stua/kjøkken. :)

Skrevet

har du ikke lest "jule- og nyttårsreglene"???? ALT rødt må bort senest kl. 15:30 i dag!!!!

Skrevet

Jeg synes det er hyggelig når jula får blli noen dager, her rydder vi ikke bort noe før hellige-tre-kongers dag. Det er fortsatt jul :)

Skrevet

Du kan gjøre akkurat som du selv ønsker. Kan til og med ha den der hele året. Lykke til med den tunge avgjørelsen :)

Gjest Julia1984
Skrevet

Bort med nisser og rødt her. Det er jo nyttårsfest. Juletreet står, men det er fra før kun pyntet med sølvkuler.

2 januar forsvinner ALT av julepynt!

Skrevet

Du gjør selvsagt nøyaktig som du vil...sukk.

Skrevet

Vet dere hva det ble til? Nyttårsbord i svart/sølv og stuebordet får stå i sin julerøde pynt.

Vi skal ha gjester på julemiddag i helgen, så vi tar ikke bort julepynten før over helgen.

Hi

Anonymous poster hash: f0f2b...63b

Skrevet

her er det fortsatt lilla duk etter advent ;)

Dristig, du ;) Her sto adventsstaken med lilla lys helt til i dag ;) Har brent ned de siste lysene nå. Vurderer å ha den stående med andre lys i ut jula (mest pga. at vi har hatt strømbrudd x-antall ganger i jula, og da er det kjekt å ha lys stående som vi kan tenne.

Skrevet

Etter gammel tradisjon så ryddes ikke jula vekk hos oss før 13 dag jul. Bruker å pynte med ekstra stæsj med glitter og fjas på nyttårsaften over/på spisebordet .

Anonymous poster hash: 5c166...f9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...