seigdamererbest Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 Det er min yngste sitt nye motto. "Jeg liker ikke.....". Sagt med bestemt stemme og med en forventing om at da trenger hun ikke gjöre det hun ikke liker. "Jeg liker ikke fisk" sa hun og gikk rett til kjöleskapet for å finne seg noe annet. "Jeg liker ikke sove" sa hun og kastet seg på gulvet og skrek når hun likevel måtte gå for å sove. Så fra nå av tenker jeg å bruke hennes metode....jeg liker ikke å jobbe. Og jeg liker i alle fall ikke rengjöring! Noen flere som ikke liker...?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 31. desember 2013 #2 Skrevet 31. desember 2013 Jeg liker ikke regninger.. kan jeg slippe å betale dem da?
Barbarella og froskebarna Skrevet 31. desember 2013 #3 Skrevet 31. desember 2013 Jeg liker ikke at barna er vanskelige ang mat. Hva gjør jeg da?
sug lut Skrevet 31. desember 2013 #4 Skrevet 31. desember 2013 Jeg liker ikke at barna er vanskelige ang mat. Hva gjør jeg da? slutter å fore dem.
*Miss Marple* Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 Jeg liker ikke å legge meg. Noe som forklarer hvorfor jeg er her kl 03.20 når jeg vet at mini våkner kl 6. Jeg liker ikke det heller, men det bryr hun seg fint lite om.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 1. januar 2014 #6 Skrevet 1. januar 2014 Jeg liker ikke fyrverkeri! La meg samtidig med småen og mannen måtte sitte husvakt i tilfelle noe skulle treffe huset... Men huset står enda og jeg er klar for 2014
Gjest Fru Banderas Skrevet 1. januar 2014 #7 Skrevet 1. januar 2014 Flaks at huset står fremdeles...! Det er jo en god start på året, liksom. Jeg liker ikke at jeg fant en pose julemarsipan i dag tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå