Gå til innhold

Når du ser tilbake på 2013

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dt har vært et negativt år, men er ikke knust, full av lærdom og pågangsmot or 2014!

Anonymous poster hash: b15df...e07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

at jeg ble gift med en nydelig mann og testen min viste 2 streker 8 mnd senere :)

Skrevet

Det er selvsagt da lillesøster kom i mai :laugh:

Anonymous poster hash: 67dfd...d22
Skrevet

Hva er ditt fineste og beste minne?

Mitt er å overvinne egen kropp og fullføre en konkurranse jeg har drømt om lenge.

Anonymous poster hash: f3323...65d

Fått en jobb jeg trives i og mange gode kolleger. Bosatt idyllisk på landet, fortsatt ikke langt fra byen. 

Verdens snilleste samboer som har tatt datteren min sånn til seg. Ja, han er verdens beste stepappa. :) Vi krangler innimellom, men ser ikke livet mitt for meg uten han. Var alenemor for et år siden! Og i august fant vi ut ( selv om det er veldig tidlig for mange kanskje) at vi venter barn til påsken. Har det veldig mye bedre idag enn ifjor ;) GODT NYTTÅR :) 

Anonymous poster hash: aa4f9...950

Skrevet

Fin lesning alle sammen.

Venter på gjester og er her inne i mellomtiden.

Godt nytt år til alle skjønne brukere på dette forum.

HI.

Anonymous poster hash: f3323...65d

Skrevet

Fikk barn, bygget hus, toppkarakter på avsluttende eksamener ved NTNU :)

Har vært et godt år mtp utdannelse og familie :)

Anonymous poster hash: 97c66...f7e

Skrevet

2013 var ingen høydare for vår del nei. Samlivsbrudd hos 2 i familien. Nedturer helsemessig og tunge stunder med bekymringer. En ugreie med eldstesønn som heldigvis gikk bra og ikke fikk andre følger enn et nederlag for hans del. Og en lærepenge.

For vår del håper vi på et bedre 2014, med nye muligheter og bedre tider.

Åhh, Elna joooo <3 

Anonymous poster hash: 5f55e...989

Skrevet

Tok dykkersertifikat og dro på open water shark dive.

Var på Afrika safari. Reiste til Kina, Indonesia og Malaysia.

Møtte mannen i mitt liv, og innså at forhold faktisk kunne være en fin ting.

Hadde kjærlighetstur til alpene på skiferie, påskeferie i usa, og sommerferie i Italia.

Anonymous poster hash: 23503...2da
Skrevet

Det har vært tøft med tre negative ivf forsøk, skrantende forhold til mannen. Føler vi avsluttet ganske sterkt likevel, forholdet til mannen er virkelig mye bedre, det går bedre på jobben og nå blir det ivf i januar igjen. Satser på at 2014 er vårt år :-)

Skrevet

At jeg ble gravid etter 4årprøving og 5prøverørs forsøk :D 

Anonymous poster hash: fbbcb...99a
Skrevet

Det da jeg og mannen fikk våre første felles barn, verdens skjønneste tvillingjenter kom til verden i juni <3

En god nummer to er hver dag med alle barna, og høre latter og glede fra barnerommene er en så deilig følelse. Den søskenkjærligheten de har er så stor, og det er da du skjønner at det absolutt er verdt alt strevet og de dagene som ting ikke går helt etter planen ;)

Skrevet

Startet i ny jobb, flyttet inn i nytt hus og ble gravid:-)

Anonymous poster hash: 58e0d...4d6

Skrevet

Beste minnet og opplevelsen i 2013 var å føde vårt 3 barn på årets første dag! Kunne ikke fått en bedre start enn det :D Ellers har året vært veldig fint, med unntak av et uventet og tragisk dødsfall...

Og vi starter 2014 med å feire verdens fineste lillesøsters 1 års dag :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...