Gå til innhold

Når du ser tilbake på 2013

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er ditt fineste og beste minne?

Mitt er å overvinne egen kropp og fullføre en konkurranse jeg har drømt om lenge.

Anonymous poster hash: f3323...65d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At sønnen min ble født og alt det koselige og fine minnene vi har skapt så langt med han :hjerte:

Skrevet

At vi ble godkjent til prøverørbehandling. Så håper jeg at neste år gir oss en kul på magen og ett lite under!

Anonymous poster hash: 942d9...c0f

Skrevet

Når guttungen endelig etter laaaaang venting i desember fikk se den etterlengtede nissen:) Han kom på besøk og jeg tror ungen holdt på å falle i gulvet av glede, han hadde ventet sååå lenge på at nissen skulle komme med pakke. Fikk heldigvis filmet øyeblikket :) Han snakker enda om besøket!

Anonymous poster hash: 32489...573
Skrevet

At verdens fineste gutt ble født <3

Anonymous poster hash: dff9d...a3e
Skrevet

Et stabilt og lite begivenhetsrikt år. Og dermed også et godt år. 

Skrevet

begynte i ny jobb - ble gravid - fikk baby. Utrolig mange av mine drømmer gikk i oppfyllelse i 2013. Et superbra år! Nå håper jeg på ny leilighet i 2014 og mer samvær med gode venner :)

Anonymous poster hash: 8af5f...874
Skrevet

Vi giftet oss :D

Skrevet

Jeg oppnådde den vekten jeg har ønsket meg i 8år! Fikk meg nye pupper og ett bedre selvbilde :)

Anonymous poster hash: a7191...0c6

Skrevet

Verdens Nydeligste lillebror ble født :)

Anonymous poster hash: 6ed09...86e

Skrevet

Oi det er flere ting. Det har vært flere fantastiske hendelser, av varierende grad. Noen virkelig enorme. Bryllupet vårt står rimelig høyt. Det å gå opp kirkegulvet med skjelvende steg. Å se mannen min stå der fremme, smånervøs og lykkelig. Sønnen vår smilende på bestemors fang. Og jeg på vei opp mot fremtiden, mens gledestårer presser på, fordi jeg innser at dette er ALT jeg ønsker meg. Det var helt magisk. Positiv graviditetstest rett over en mnd senere kommer også høyt opp på lista. Og det at min lillesøster også har både blitt gravid og giftet seg, det gleder veldig. :) Så hadde vi det skremmende da. Det tyngste jeg har opplevd. Da ordinær ultralyd ble en skrekkopplevelse, og den fryktelig usikre tiden etterpå. Så kom det flere og flere glimt av håp, og tegn på at det likevel går bra. Selv om det var litt berg og dalbane og frykten fremdeles ikke har sluppet 100%, håper jeg på å en dag kunne se tilbake på det også som noe fint. Vi har tross alt fått oppleve hvor godt helsevesenet vårt er, men også hvor mirakuløst livet er ved at det som først vitner om total ulykke kan snu og bli bra igjen. En ting er sikkert og det er at jeg har fått føle mye dette året. <3

Skrevet

Da jeg fant ut at jeg ikke var for dum for et høyskolestudium likevel, ettersom jeg fikk A på eksamen :)

Anonymous poster hash: 4d011...2c9

Gjest deterbaremeg:):)
Skrevet

2013 var ingen høydare for vår del nei. Samlivsbrudd hos 2 i familien. Nedturer helsemessig og tunge stunder med bekymringer. En ugreie med eldstesønn som heldigvis gikk bra og ikke fikk andre følger enn et nederlag for hans del. Og en lærepenge.

For vår del håper vi på et bedre 2014, med nye muligheter og bedre tider.

Skrevet

2013 var et tøft år. Samlivsbrudd. Nå gleder jeg meg til nytt år, alt går veldig greit nå:)

Anonymous poster hash: ba1ee...5f7
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Klarte endelig å komme meg ut av et destruktivt forhold, klarte å beholde leiligheten alene. Fått meg ny kjæreste som er den mest fantastiske mannen noensinne, kunne ikke drømt om noen så bra en gang. Bestemt meg for å begynne å studere igjen.. Masse spennende og bra som har skjedd, men det har også vært et utfordrende år!

Skrevet

Minstemann kom til verden.

Mammaen min ble -foreløpig- fri for kreft.

Skrevet

Jeg giftet meg og gjennomførte Birken. De to tingene kommer høyt opp på listen i 2013  :strix:

Skrevet

Jeg hadde noen virkelig gode stunder med han jeg ble sammen med i januar. Men, brått og uventet så fikk han panikk og gjorde det slutt.

Bortsett fra de stundene med han så har 2013 vært et j..... år på de aller fleste områder, dessverre.

Anonymous poster hash: 430e0...723
Skrevet

Overraskende nok at jeg ble sykemeldt.

Var i ferd med å få store psykiske problemer på jobb, så fikk jeg kraftig bekkenløsning og ble sykemeldt. Det tror jeg reddet psyken min og dermed også kanskje forholdet da vi er rimelig slitne fra før.

Anonymous poster hash: 8c41e...81c

Skrevet

Nå skal jeg være så kjip og si at jeg tror det er det vanskeligste året jeg noen gang har hatt. Ingenting har vært lett, selv om alt på en måte har gått, men det er trist å si at jeg ikke kan trekke frem en eneste episode jeg tenker tilbake på med glede. Avslutter året litt bedre enn det har vært, derfor gleder jeg meg veldig til 2014! :)

Anonymous poster hash: 96651...002
Skrevet

Jeg vil huske alle de gode stundene med sønnen vår. Resten har vært oppoverbakker på oppoverbakker. Jeg gleder meg til 2013 er over!

Anonymous poster hash: 1b00f...dba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...