Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 Jeg farger dem og napper. Når jeg sminker meg, "fyller" jeg dem med øyenskygge. Uten denne jobben ser man nesten ikke øyenbrynene mine, noe som ser dumt ut siden jeg er brunette Noen tips til fine øyenbryn? Anonymous poster hash: 3257a...d7a
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #2 Skrevet 31. desember 2013 Øyenbryn er vanskelig, så jeg farger og former på salong innimellom og så vedlikeholder jeg dem hjemme. Spesielt før sommeren, sminkeløs på stranden krever litt øyenbryn, er også brunette:) Anonymous poster hash: bb6a3...bca
Gjest lykkeliggift Skrevet 31. desember 2013 #3 Skrevet 31. desember 2013 Jeg er utrolig dårlig på vedlikehold av øyenbryn :-/. Tar en skikkelig opprydding innimellom. Men er ufattelig dårlig på å holde de pene. Skulle ønske jeg var flinkere. Men men :-/. Når jeg først tar de, så napper, klipper, former og farger jeg de.
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. desember 2013 #4 Skrevet 31. desember 2013 Jeg er også veldig dårlig på å det å lage fine øyenbryn. Legger alltid merke til mine mindre fine øyenbryn på bilder osv. Var enda verre før da, nå har jeg jo noen års trening og vet hva som funket og ikke. Takler ikke å nappe dem, så jeg skjærer dem med sånn øyenbryn kniv. Skjærer en del under og noe mellom. Angrer på at jeg i det hele tatt har startet, men sånn er det vel når man blir oppdratt i den alderen av en far og ikke har noen nære venninner og spør.. Jeg farger dem med øyenbrynsblyant og det fungerer fint, men føler aldri de bli like..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 31. desember 2013 #5 Skrevet 31. desember 2013 Farger og skjærer med kniv. Farger vipper i samme slengen.
DaTuMa Skrevet 31. desember 2013 #6 Skrevet 31. desember 2013 Jeg har mørkt hår, men elendig øyenbrynvekst. Fyller de inn med øyenskygge hvis jeg skal noe. Napper ingenting siden jeg ikke har noe særlig vekst.
MammantilNurket Skrevet 31. desember 2013 #7 Skrevet 31. desember 2013 (endret) Jeg har samme problem som deg, men har en fantastisk flink dame som bruker tråder og mystisk farge på brynene mine. Jeg er veldig fornøyd! Er livredd for brynene mine etter traumatisk opplevelse i hudpleiesalong på Sagene med overivrig napper/vokse-dame for noen år siden *grøss* Endret 31. desember 2013 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #8 Skrevet 31. desember 2013 Går og farger og vokser brynene hos hudpleier en gang i måneden. Anonymous poster hash: 6fc4a...4f3
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #9 Skrevet 31. desember 2013 Akkurat det samme her, som deg HI! Gjør alt selv. Men er så vant til det og det er en daglig rutine, så det plager meg ikke. Anonymous poster hash: 91fe7...9c1
MrsMilla Skrevet 31. desember 2013 #11 Skrevet 31. desember 2013 Bruker vannfast brun mascara, passer på så det bare kommer litt farge, mascaraen bør ikke være helt ny. Napper ikke, har nesten ikke bryn....dette kun for å få litt farge, de er helt hvite. Vanlig farging funker ikke, setter seg i huden men ikke på brynene... Supermannbryn hahaha og helt umulige. Andre tror jeg napper for de er så små og sarte...
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #12 Skrevet 31. desember 2013 Napper det som er under selve øyebrynet, for jeg vil ikke se buskete ut. Har også veldig bleke øyebryn (Er blondine) så burde egentlig bruke øyebrynsblyant, men jeg gidder ikke Anonymous poster hash: c37f5...103
Cruella De Vil Skrevet 31. desember 2013 #13 Skrevet 31. desember 2013 Jeg napper dem hos "fagfolk" innimellom, og i mellomtiden vedlikeholder jeg selv med daglig napping. Jeg tør ikke forme brynene selv, øyenbryn er så vanskelig, og man ser så utrolig rar ut hvis man bommer... Nå har jeg mørke øyenbryn så jeg slipper å tenke på farging, men hvis jeg hadde hatt lyse hadde jeg definitivt gått til en salong og fått dem farget med jevne mellomrom, det er jo mye enklere enn å skulle farge dem selv...
Gjest Beatrix Potter Skrevet 31. desember 2013 #14 Skrevet 31. desember 2013 Jeg hadde også svært stygge øyenbryn, nappet dem i 3 år før jeg innså at jeg faktisk ville ha øyenbryn også når jeg ikke har sminke på meg..Jeg er naturlig blond, men har farga håret svart i 3 år (noe jeg slettes aldri skulle ha gjort), men blir brun til sommeren igjen, og jeg er faktisk ganske heldig som har mørkere bryn fra før av.Jeg begynte med Castor Oil på brynene. Castor Oil får igang blodsirkulasjonen og får til og med liv i lenge døde hårsekker. Etter 3 år med plukking av bryn, prøvde jeg denne oljen, og hårene kommer veldig raskt ut igjen! En får fyldigere og raskere øyenbryn vekst og nå er jeg skikkelig fornøyd med brynene mine! De har en kjempefin form men jeg vil ha litt mer fylde, sminker på meg bryn når jeg skal ut og slikt. Bruker også denne oljen på mørke ringer under øynene og kviser. Og en blir sannelig stram i maska dagen etterpå!En får slik Castor Oil på Sundkost Pukka Organic Castor Oil.
rytme Skrevet 31. desember 2013 #16 Skrevet 31. desember 2013 Jeg har aldri gjort noe med dem.. de er helt ok og jeg ser veldig mye teit der ute når det gjelder øyenbryn. Ofte på damer som har profesjonell hjelp også...
Musemorbr / Skrevet 31. desember 2013 #17 Skrevet 31. desember 2013 Har ikke bryn. Jeg har gjennomsiktige dun. Altså tegner jeg dem opp.
MissMagica Skrevet 31. desember 2013 #18 Skrevet 31. desember 2013 Jeg napper øyebrynene omtrent annenhver dag. Klipper de cirka en gang i uka. Tegner de opp der det mangler litt hår hver dag. Har mørke, tykke og velformede bryn som jeg er veldig fornøyd med:) Ellers bruker jeg ikke sminke;)
RetroMamma Skrevet 31. desember 2013 #19 Skrevet 31. desember 2013 Jeg har samme problem som deg, men har en fantastisk flink dame som bruker tråder og mystisk farge på brynene mine. Jeg er veldig fornøyd! Er livredd for brynene mine etter traumatisk opplevelse i hudpleiesalong på Sagene med overivrig napper/vokse-dame for noen år siden *grøss* Samme sier jeg! INGEN får røre mine bryn, derfor napper/vokser jeg selv. Kniv hvis jeg er lat/dårlig tid. Har naturlig mørke bryn, men når jeg var mørkere i håret farga jeg dem for å få jevn farge, samme med vippene.
LanzaroteJenta Skrevet 31. desember 2013 #20 Skrevet 31. desember 2013 Her får de vokse relativt villt om dagen. Har to små barn (og en relativt barnslig mann... ) som tar all tiden min. Ser jeg et hår som på helt feil sted, napper jeg det ellers er jeg happy om jeg får fem minutter til å dusje..og dibbe ;p
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #21 Skrevet 31. desember 2013 Trenger kun å nappe mine. De er mørke slik som vippene. Anonymous poster hash: ffec0...e2d
Tarssan Skrevet 31. desember 2013 #22 Skrevet 31. desember 2013 Napper i underkant. Har vært heldig med brynene mine, så trenger ikke mer stell enn det Men til dere som har lite bryn: svigerinnen min hadde omtrent ingenting etter å ha nappet bort alt i tenårene, hun går nå til en dame som tar vekk de dunene som er igjen , med tråd og det har hjulpet på hårveksten. Nå har hun fått bryn igjen
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. desember 2013 #23 Skrevet 31. desember 2013 NApper i underkant, og stusser dem litt, bruker evt kniv om jeg ikke gidder nappe. Farger selv med permanent farge, for de er blonde til vanlig. Bruker brynskygge til fest eller om jeg vil føle meg litt pyntet, og fikserer med gjennomsiktig gel.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #24 Skrevet 31. desember 2013 Butikkene sier alltid at kassen automatisk stenges for ølsalg kl xx. Mens reglene faktisk er at du skal ha plukket varen av hylla før det klokkeslettet ølsalget stenger. Veldig mange butikker praktiserer ikke regelverket riktig. Sikkert kjedelig å ha kommet før tiden, f.eks bli stående i lang kø og ikke få kjøpt😉 Anonymous poster hash: 032e3...96b Vokser og farger på spa hver 4 uke. Anonymous poster hash: ce90b...f37
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #25 Skrevet 1. januar 2014 Jeg bruker de voks-tapene de selger på vita. Helt genialt enkle i bruk. Tar en tape over og en under hvert bryn og river av. Et halvt sekund med smerte, og jeg tåler skikkelig lite smerte, men dette går helt bra. De er mer som tape enn som voks egentlig, så det blir ikke grisete og seigt heller. Jeg har ganske lette bryn å holde i orden, for de er ganske smale. Farger hjemme en gang i blant, ellers bruker jeg øyenbrynspenn. Jeg er egentlig ikke så forfengelig, men brynene må jeg ha litt farge i, de er helt lysblonde og jeg ser lett litt karakterløs ut uten farge. Anonymous poster hash: e35b2...983
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå