Gå til innhold

Yoga for gravide

Anbefalte innlegg

Jeg skal begynne på yogakurs hos MamaYoga og gleder meg veldig :D !!! Det er oppstart i januar og jeg kommer til å være i uke 18 ved kursstart. Jeg synes det høres helt genialt ut siden man får slappet av skikkelig, trent litt og etter hvert forberedt seg til fødselen med flere gode teknikker for pust og avspenning.

Er det noen andre som har lyst til å melde seg på, eller som har erfaring med yoga i svangerskapet fra tidligere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144108003-yoga-for-gravide/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har gått på¨ett kurs nå i høst. Veldig bra:) Fikk dessverre ikke med meg alle dagene, da jeg har hatt mye migrene og vært generelt dårlig. Men mye jeg kjente igjen fra jeg gikk på yoga tidligere, så det gikk greit. Pusteøvelsene man kan bruke under fødselen skal jeg hvertfall prøve :) Nest siste kvelden skulle kjærestene være med og, så de også så hvordan det kunne gjøres, det var smart :)

Har vurdert å bli med på samme kurset når det starter opp igjen i mars, men da rekker jeg nok ikke hele, så er vel ikke noe vits. får heller øve hjemme :)

Anbefaler yoga for gravide :)

Noen steder i Oslo sentrum dette er mulig etter jobb? Hvor mye koster det?

Du kan gå inn på f.eks www.mamayoga.no og se om det er noen klokkeslett som passer for deg? Kveldskursene er litt dyrere ser jeg, kr 1640 for åtte ganger. Jeg skal gå det som er fra 18.15-19.45 på tirsdager på tullinløkka :)

Annonse

Jeg hadde ingen erfaring med yoga da jeg begynte på yoga for gravide i forrige svangerskap. Ingen problem det, det var mest fokus på avspenning, pust og enkle øvelser så en grei introduksjon for min del. Etterpå har jeg trent en del yoga og det har fungert fint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...