Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 Vi har de barna vi ønsker, men gud så rart det er å tenke på at jeg aldri skal ha flere barn :/ normalt å tenke sånn? Føler meg nesten litt trist. Anonymous poster hash: b3e1c...f07
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #2 Skrevet 31. desember 2013 Normalt ja Anonymous poster hash: 26c1c...7ed
Ugl@ ruger... Skrevet 31. desember 2013 #3 Skrevet 31. desember 2013 Tror nok det er helt normalt. Jeg er gravid for aller siste gang, kjennes helt ok ut nå siden jeg er dårlig og kvalm døgnet rundt, men kommer nok til å føle på vemod når spedbarnstida er over. Trøsta er at det kommer barnebarn en dag, og siden vi da får 4 barn (tror jeg, ikke vært på ul enda) så bør vi være garantert at minst en av dem får barn i hvertfall.
Kanutten83 Skrevet 31. desember 2013 #4 Skrevet 31. desember 2013 Helt normalt. Jeg følte også en sorg da mannens prøve etter steriliseringen viste 0 sædceller... Vi skal heller ikke ha flere barn, men det er noe med at muligheten evt er der... Det var en av grunnene til at jeg nektet å sterilisere meg, jeg har i hvertfall muligheten til flere barn, "systemet" mitt funker enda Det innebærer jo at jeg måtte forlate mannen (noe som ikke er aktuelt, men JEG er i hvertfall fruktbar enda
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #5 Skrevet 31. desember 2013 Jeg skal aldri sterilisere meg pga livet stopper ikkje, alt kan skje. Litt synd dersom forholdet skulle gå til H.... Og han finner ny og ingen muligt heiter til barn. Er ikkje mitt valg men slik tenker jeg. Har selv mistet barn og sa kun 2 barn. Til jeg satt igjen med 1 barn. Da slo tanken meg Aldri sterilisere meg. Anonymous poster hash: 179bb...2b5
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #6 Skrevet 31. desember 2013 Er nok normalt. Mannen steriliserte seg etter vårt 5. barn. Da var jeg så klar på at vi ikke skulle ha flere, at det egentlig bare var deilig at han gjorde det Anonymous poster hash: cf5f9...ef1
*Smiley* Skrevet 31. desember 2013 #7 Skrevet 31. desember 2013 Følte sånn jeg og.Men hvis man vil ha flere så kan man prøve assistert befruktning så ingen krise! Hehe
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #8 Skrevet 31. desember 2013 Jeg skal aldri sterilisere meg pga livet stopper ikkje, alt kan skje. Litt synd dersom forholdet skulle gå til H.... Og han finner ny og ingen muligt heiter til barn. Er ikkje mitt valg men slik tenker jeg. Har selv mistet barn og sa kun 2 barn. Til jeg satt igjen med 1 barn. Da slo tanken meg Aldri sterilisere meg. Anonymous poster hash: 179bb...2b5 Mannen er ikke en ung mann lenger, han begynner å dra på årene. Han har selv sagt at om vi skilles ønsker han ikke flere barn. Anonymous poster hash: b3e1c...f07
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #9 Skrevet 31. desember 2013 Mannen steriliserte seg nå nettopp, og han har 2 særkullsbarn og 2 felles med meg. Jeg kunne godt tenkt meg 3 barn, men han vil (selvfølgelig) ikke ha flere, pluss at han er passert 40 nå. Likevel, det er litt trist synes jeg, men.....det er jo ikke jeg som er sterilisert, så hvis noe mot formodning skjer så kan jo forhåpentligvis jeg fortsatt få flere barn Anonymous poster hash: 01cd1...45a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå