Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #1 Del Skrevet 31. desember 2013 I fjor ble vi invitert til et vennepar av oss, noe jeg syntes var utrolig koselig men mannen hadde ikke lyst og sa han var for sliten, vi hadde en nyfødt i hus i tillegg til en 2 åring så jeg aksepterte dette. Endte med at mannen gikk og la seg før kl 24 og da fulgte jeg like greit etter og tenkte at det fikk være litt unntakstilstand iår med lille i hus. Mannen synes det var så fint og rolig at han også iår bestemte seg for at vi skulle være hjemme alene. Noe vi forøvrig har vært hele julen. Jeg forsøkte å si vi kunne invitere noen hit til oss men heller ikke det var interessant. Han sa nyttårsaften var oppskrytt og at han ønsket å gjøre som i fjor. Jeg kjenner jeg gruer meg litt til kvelden, føler meg ensom når andre vennepar feirer sammen og mannen holder oss igjen her. Vil heller ikke feire uten han. Nyttårsaften er dagen alt startet for oss for mange år siden så det er en litt spesiell dag for meg.... Anonymous poster hash: f7ba8...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happiness4life Skrevet 31. desember 2013 #2 Del Skrevet 31. desember 2013 Jeg skal være helt aleine hjemme med lille mann prøver å se d positive i det, skal se en god film og spise ostepop Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
November-spire-79 Skrevet 31. desember 2013 #3 Del Skrevet 31. desember 2013 Vi er helt alene med veslejenta på 14 mnd synes det er deilig. Sitter her å passer på at hun ikke blir skremt av alle rakettene som folk har begynt å skyte opp allerede. Vi tar det igjen når hun blir litt større Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
★julestjerne★ Skrevet 31. desember 2013 #4 Del Skrevet 31. desember 2013 Er hjå svigers, ho på nesten to ligg og søv i senga deira og ho på seks veker blir nok med på heile feiringa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*oktobergutt 12* Skrevet 31. desember 2013 #5 Del Skrevet 31. desember 2013 Jeg skal være helt aleine hjemme med lille mann prøver å se d positive i det, skal se en god film og spise ostepop Godt nyttår! Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda_S Skrevet 1. januar 2014 #6 Del Skrevet 1. januar 2014 Vi er på juleferie i pappaens hjemland, vi. I går gjorde vi ingenting spesielt, og det passet oss helt fint!Datteren vår er 12 måneder og den yngste av barna i hele svigerfamilien, så de andre med eldre barn var hos seg selv og fyrte av raketter stort sett hele kvelden. Heldigvis sov mini seg gjennom alt, men var forberedt på en laaang natt, må jeg si:)Gubben var trøtt og daff, så han la seg tidlig. Dermed ble det meg, julekaker, en halv eplecider og tv'n.He he. Tok kvelden halv ett og det var det. Det blir nok litt mer fres over feiringene når frøkna er litt eldre. Nå er jeg bare glad hun faktisk sov i alt bråket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå