Gå til innhold

Pynter alle seg veldig ikveld?

Anbefalte innlegg

Gjest deterbaremeg:):)
Skrevet

Her blir d hvit kittel med matchende bukser og joggesko, lite glitter og stas

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har funnet frem den fineste burkaen min, akkurat strøket den så er klar for kvelden :)

Anonymous poster hash: a692d...916

Skrevet

Fin bukse og en glitter genser. Orker ikke kjole eller noe som strammer, sliter med selvbildet mitt selv om jeg er normal slank.

Barna kjoler.

Anonymous poster hash: ccf41...736
Skrevet

Jeg har fått lungebetennelse og ligger i senga i pysjen, og ettersom jeg ikke har pysj med paljetter så blir det ikke noe av det på meg i år.

Skrevet

Pynter oss litt :) Skal jo spise god middag og får søstern på besøk. Trodde mamma og svigermor skulle komme, men det gjør de ikke. Hadde søstern valgt å bli hjemme også, hadde vi likevel tatt på oss litt fint. Bare for å feire det nye året :) 

Anonymous poster hash: 9a580...822
Skrevet

Den joggebuksa som er mest utvaska, kosetøfler og oversize t-skjorte. På middag hos ex-svigers :P Vi har joggis-tradisjon på nyttårsaften!

Skrevet

Vi skal ha selskap, og gleder meg til å smyge inn i den nye nydelige sorte Chanel kjolen min med blonder. Og sorte Blahnik sandaler ligger klar i esken. Passer helt perfekt med det nye diamantsettet mannen min handlet i NY før jul.

Neidaaa, her blir det litt glam da,kjøpte en paljettsinglet og sort dressjakke på sparkjøp. ;) passer fint med litt bling på en slik dag. Haha, godt nytt år, tjohei

Anonymous poster hash: 794f6...598

Skrevet

Ja, skal pynte meg. Gjør det alltid på nyttårsaften.

Husker jeg elsket det da jeg var liten. De dagene som nå, hvor hele familien pyntet seg, mamma hadde pent nykrøllet hår, det luktet mat i hele huset fra tidlig morgen, musikk på hele dagen mens bord ble dekket,lysene og faklene ble tent og stemningen god:-)

Skrevet

Pyntet og pyntet... Jeg har vasket håret, sminket meg og knytt et sløyfebånd rundt magen. Har sort topp og mamnabukser, og har det skammelig behagelig. ;)

Skrevet

Tjah, jeg skal ha på meg ei sinnsykt fin joggebukse, og gensern er ikke verst den heller. :D

Anonymous poster hash: 27c33...314
Skrevet

Vi skal på scootertur, så nei. Her blir det gode varme klær.

Anonymous poster hash: b4c4a...2ff

Skrevet

Vi er bedt til naboen, med dress-code joggebukse :D

Skrevet

Jeg skal pynte meg. Skal på middag med vennegjengen også skal vi kose oss med god drikke og litt spill i kveld:-). Vi samles en gjeng, å få syntes jeg det er hyggelig å pynte meg

Godt nyttår alle sammen:-)

Skrevet

Ingen pynting her - alene hjemme.

Men ble minnet på tidenes nedtur hva nyttårsaftener angår....

Nyttårsaften 1999/2000 - tusenårsskiftet!! - var jeg bedt på kjempefin fest. Studerte i en annen by og var hjemme i julen. Bestevenninnen min som skulle stå for kvelden. Fest som var planlagt ned i minste detalj i laaaang tid i forveien. Jeg hadde ny kjole og sko, ny sminke, hadde tatt solarium, hadde vært hos frisøren rett før julaften, nye smykker...... absolutt alt lå til rette for tidenes nyttårsfeiring.

Ikke akkurat hver dag man kan feire et tusenårsskifte, så det skulle gjøres til gangs og med stil!

Helt til tiden kom for å hoppe i dusjen.... da fikk jeg kastet på meg influensa. Helt sprøtt! Fra helt frisk og null symptomer til 40 i feber på fem minutter. Virkelig, virkelig elendig. Tenkte at det sikkert bare var spenningen med tusenårsskiftet (var jo også mye spenning rundt det med alt fra verdensomspennende datakollaps til verdens undergang til at Kristus skulle gjenoppstå ;) ). Jeg inn i dusjen hvor jeg nesten svimet av. Rakk bare å få vann på kroppen før jeg måtte komme meg ut derfra og legge meg på badgulvet.

Mamma skulle bare være hjemme alene den kvelden, eller hun skulle til noen naboer etter hvert. Hun hadde laget pinnekjøtt. Siden jeg var barn har jeg elsket pinnekjøtt. Som barn kunne jeg gitt fra meg alle gavene uåpnet... bare jeg fikk pinnekjøtt! Men ikke nyttårsaften 2000, nei... Fikk ikke ned en bit, hadde feberfantasier der jeg lå på sofaen. Ved midnatt kom min mor og skulle ha meg med ut på verandaen for å se tidenes fyrverkeri... jeg stod der i ca halvannet minutt før jeg krøp inn igjen og rett til sengs med litt over 40 i feber, leddverk og muskelverk og hodepine.

Først nyttårsdag våknet jeg - helt frisk og feberfri.....

24-timers influensaen varte ikke en gang 24 timer..... snakk om timing......

Anonymous poster hash: 5ee4c...c41
Skrevet

Skal ha på meg mi beste joggebukse og den største slyegensaren min. Ikkje heilt nyvaska, men lell...Må ein, så må ein.

Hadde du ikke vært så langt unna skulle jeg invitert deg på sofadate med obligatorisk joggebukse ;)

Høyres fantastisk ut! Kunne tatt knekken på kvar sin politiske raudvin og då;)

Skrevet

Brudekjole ala gypsywedding på hele gjengen her i kveld ;) minst 1000 diamanter på hver kjole :) og

Neida. Jeg har skjønt, mannen skjorte, storesøster kjole og lillebror pysj

Skrevet

Vi er hos mamma, kom i joggis og hadde tenkt til å pynte meg.. Men så sa søs "åh, nå slipper vi å pynte oss" :) så da forble det med joggis ;)

Skrevet

Pynter meg litt med behagelige klær, er kun hjemme i kveld. Mannen i fin jumper , barna i det de trivdes best i av finere plagg. Hadde vi vært flere en bare familien så ville jeg vel pyntet meg mere og sminket meg men ikke stiv pyntet.

Anonymous poster hash: e71e4...e36

Skrevet

Ikke denne nyttårsaften, vi er hjemme og koser oss, jeg er uvel pga spira, så i kveld er det koseklær og avslapping.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...