Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 Nå er jeg så lei. Han er som en oppsnasig tenåring hver morgen. Frekk mot barna og bare sur og gretten. Det hele hat endt med at jeg står opp med barna for å gi dem en god start på dagen.. Så ligger han der i senga som en umoden sakkosekk. Jeg prøver å snakke med han, men når ikke inn. Argf... Trengte bare å rase ut... Anonymous poster hash: 9d5b0...a3a
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #2 Skrevet 31. desember 2013 Ahhh, så deilig å være alenemor når jeg leser slikt. Jizziiiz, jeg hadde klikket av å ha et ekstra hormonelt barn som jeg liksom var gift med Anonymous poster hash: 9463f...3f6
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #3 Skrevet 31. desember 2013 Min var sånn i mange år. Fryktelig frustrerende. Men han vokste det av seg :-) Anonymous poster hash: 1025e...db6
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #4 Skrevet 31. desember 2013 Jeg er det, vi har oppdaget at mannen min har lavt stoffskifte og det ble bedre etter at han ble medinisert. Men uansett så stod jeg opp med barna selv i 6 år, før han plutselig før somerferien i år - sa at han tenkte vi burde stå opp annenhver dag i helger og ferier. han har stått opp. og er ikke like gretten mot barna som før. da fikk jeg ikke sove når han stod opp for det var så ille å høre på. kjeftet og var veldig sarkatisk. ropte feks Hysj - det er natta enda, selv om kl va 08 når ungene stod. fikk jo sinnaanfall i senga og klikka på han. etterhvert resignerte jeg og bare stod opp selv. Mannen min liker altfor godt å sitte opp lenge på natta han, og tror ikke det kun er stoffskiftet, men dårlig vaner i tillegg I tillegg prøver han å starte krangel og sier ofte: "Ja om det er slik det er at du bare skal være sur, så legger jeg meg bare igjen" men nå har jeg begynnt å si at "så lett slipper du ikke unna, pell deg opp med barna" :) Så nå tar han med pyte og dyne og legger seg på sofaen hehe Ikke optimalt men jeg hører han småpludrer med dem og gir dem mat når de vil ha det osv. så han er blitt MYE bedre Anonymous poster hash: be458...1fa
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #5 Skrevet 31. desember 2013 Nei. Men jeg er. Jeg ligger ikke i senga og furter men vil gjerne få gå på do, ta en dusj og stelle meg litt før jeg gidder prate. Problemstillinger og spørsmål som kan vente til jeg har fått de 30 minuttene jeg trenger trenger har gubben lært å vente med. Anonymous poster hash: 4657b...5cc
*Miss Marple* Skrevet 31. desember 2013 #6 Skrevet 31. desember 2013 Det er noen ting man rett og slett ikke kan tillate seg når man har barn og en av dem er å være ufin mot barn som våkner uthvilt og klar for en ny dag. Jeg hadde aldri godtatt at mannen hadde oppført seg sånn mot barna samme når på døgnet det var. På tide å bli voksen, tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #7 Skrevet 31. desember 2013 Det er noen ting man rett og slett ikke kan tillate seg når man har barn og en av dem er å være ufin mot barn som våkner uthvilt og klar for en ny dag. Jeg hadde aldri godtatt at mannen hadde oppført seg sånn mot barna samme når på døgnet det var. På tide å bli voksen, tenker jeg. Yes - det var såvidt forholdet vårt raknet pga det. hilsen hun med stoffskiftemannen lengre oppe. men jeg valgte isteden å stå opp selv pga det. Ikke optimalt det heller da.... Anonymous poster hash: be458...1fa
ærlig talt Skrevet 31. desember 2013 #8 Skrevet 31. desember 2013 Jeg er morgengretten - mannen din er beyond morgengretten! Det er ikke normalt å være som en hormonell tenåring for det! Få ham tidligere i seng 😉
Jippipippi Skrevet 31. desember 2013 #9 Skrevet 31. desember 2013 Jeg er sinnsykt trøtt hver morgen, jeg trenger tid på å våkne. Har heldigvis unger som er blid hver morgen. Vi står opp annenhver dag likevel. Jeg er ikke ufin mot barna, bare ikke så engasjert den første timen
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #10 Skrevet 31. desember 2013 Min er også ekstremt morgengretten. Det er skikkelig slitsomt. Dessuten drøyer han å stå opp til langt på formiddagen. Sur mot alle som lager lyder og rett og slett ukoselig. Og så klager han på at jeg er sur... Anonymous poster hash: c96a2...178
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #11 Skrevet 31. desember 2013 Sånn er min samboer også enda barnet ofte sover til kl 09-10 så er han like sur mot meg og barnet. Han sover til kl 12-14 når han har fri. Jeg er også b-menneske men det er kun mitt barn så kan vel ikke kreve noe som helst. Anonymous poster hash: db032...373
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #12 Skrevet 31. desember 2013 Er såååå glad jeg er singel, jeg kan også være morgengretten, men det må være måte på. Anonymous poster hash: 5f023...a17
Superdolly Skrevet 31. desember 2013 #13 Skrevet 31. desember 2013 Det er noen ting man rett og slett ikke kan tillate seg når man har barn og en av dem er å være ufin mot barn som våkner uthvilt og klar for en ny dag. Jeg hadde aldri godtatt at mannen hadde oppført seg sånn mot barna samme når på døgnet det var. På tide å bli voksen, tenker jeg. Veldig enig i dette. Jeg er selv b-menneske, men vi har da tatt annenhver morgen til å stå opp tidlig i helger og ferier. Og selv om jeg til tider har vært så trøtt at jeg har måttet støtte meg til veggen, har jeg da vært blid og hyggelig mot ungene, gitt dem mat og vært voksen. For det er en del av foreldrerollen og noe man bare gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå