Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 Trenger et sete besteforeldre kan bruke når de passer ett åringen. Vi har selv beltebase og er mye styr å flytte dette setet fra bil til bil. Finnes det et som har isofiksfester integrert i selve setet? Svigers kjøpte et forovervendt på obs, men det er uaktuelt for vår del å plassere han i det på en god stund enda så vi vil investere i et bakovervendt. Noen anbefalinger? Bør være et vi kan ha i noen år fremover. Anonymous poster hash: da511...058
Serepta Skrevet 31. desember 2013 #2 Skrevet 31. desember 2013 Cybex har et supert. Sjekk lilleprinsen.no
Lille krøll Skrevet 31. desember 2013 #4 Skrevet 31. desember 2013 Cybex sirona er kjempelett og jeg er superfornøyd. På lilleprinsen eller babyshop. Men babyshop har ikke lov å ha det på nett.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #5 Skrevet 31. desember 2013 Det spørs veldig hvordan selve baksetene til svigers er. Er de "bøtteseter", nedover-vinklet mot ryggen og godt polstrede vil jeg IKKE anbefale Besafe sine isofix-seter. Utrolig knotete og vanskelig å få isofix-festene i lås når man må løfte det blytunge setet og PRESSE innover og nedover alt man orker for å få festene til å treffes og gå i lås. Er det i tillegg trangt mellom baksetet og framsetet er det nesten umulig. Og ja, vi har lest bruksanvisningen og gjør alt riktig. Vi kjørte med vårt Besafe-sete feil festet i over 2 uker etter første gang vi måtte ta det ut. Viste seg at isofix-festene ikke hadde låst seg, dvs at det i realiteten hadde stått løst i to uker. Herregud... Gudskjelov hadde vi ikke vært ut for noen ulykke på den tiden. Det er kun mannen min som er sterk nok til å få festet setet skikkelig. Jeg klarer det ikke. Ikke besteforeldrene heller. Uansett hva dere kjøper: Ta med bilen til svigers til butikken og be om å få prøve setet i bilen det skal brukes i før dere kjøper. Anonymous poster hash: f65c1...b0b
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #6 Skrevet 31. desember 2013 Beste tipset jeg har er å ta med bilen til butikken og prøve. Og at betjeningen viser dem også hvordan det skal festes. Anonymous poster hash: 67c20...6d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå