Gå til innhold

Hjelp meg litt dere flinke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da ble det bestemt i siste liten at vi bare skal være hjemme i dag! Men jeg har ikke kjøpt kalkun. Kan jeg kjøpe noe tilsvarende som kan times el på noen timer? Jeg drar på butikken før jobb kl 0830 og er hjemme kl 15. Jeg er i krise og ønsker og spise kalkun i dag!

Anonymous poster hash: 7013b...856

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg følte meg kallet da jeg så overskriften din, hehe :)

Rema her jeg bor hadde både hele kalkuner og kalkunfileter i kjøledisk. Kanskje noen har det der du bor også?

Anonymous poster hash: ff511...be5
Skrevet

Kjøp kalkunfilet. Smaker nydelig, og er enkelt å tilberede i ovn, og dessuten langt mindre tidkrevende enn hele kalkuner.

Anonymous poster hash: e6caf...6b0
Skrevet

Får jeg kjøpt kalkunfile / fersk kalkun på Rema tror dere? Bor i Trondheim! Håper! Er rimelig stressa gitt! :P og jeg som aldeles ikke har noe særlig kokke ferdigheter!

Skrevet

Ser du skrev Rema over hær:) håper de har det hær og da! Om ikke blir jeg rimelig sint! Hehe

Skrevet

Får jeg kjøpt kalkunfile / fersk kalkun på Rema tror dere? Bor i Trondheim! Håper! Er rimelig stressa gitt! :P og jeg som aldeles ikke har noe særlig kokke ferdigheter!

Rema Moholt fylte på godt i går i hvert fall. Det går vel fort unna også. men om du er tidlig ute så kanskje?

Skrevet

dvs mulig at jeg var litt kjapp, kanskje de hele kalkunene er frosne. Fileter i kjøledisk hadde de i hvert fall

Skrevet

Anbefaler kalkunfilet om du får tak i det! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...