Gå til innhold

Egenmelding

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mye med til sammen åtte fraværsdager fra jobb siden 2009? Egenmelding alle dagene, pga egen sykdom og barns sykdom. Jobber i helsevesenet.

Anonymous poster hash: a16f4...060

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åtte dager på fem år? Nei. Synes du selv det er mye?

Anonymous poster hash: eaaef...028
Skrevet

Det høres ut som om du vil ha svar om at du er "flink", for du vet utmerket godt at åtte dager på fem år ikke er mye.

Anonymous poster hash: ebc3c...f6c
Skrevet

Takk for svar 😊 nei, jeg synes ikke det er mye. Heller helt normalt for en person som stort sett er frisk og har ett barnehagebarn. Var en venn som mente det var mye. Skal sies at vedkommende ikke har barn selv, og at jeg aldri har sett personen med en forkjølelse en gang 😜

Anonymous poster hash: a16f4...060

Skrevet

Hæ er du gal, jeg hadde svært få egenmeldinger før jeg fikk barm. men har man omsorg for syke barn så blir man jo gjerne smittet selv også. det er lite ift til hva vi med barn har der jeg jobber. i 2013 brukte vi mer enn tildelte 30 sykt barn dager. jeg hadde 22 egenmeldingsdager på meg selv + 2 sykmeldinger i tillegg. 

Ei jeg jobber med har hatt 1 syk dag på 40 år! så forskjell på folk gitt :)

Anonymous poster hash: a9d01...3e1
Skrevet

Er dette en skrytetråd?

Jeg har brukt null på fem år. :-)

Anonymous poster hash: c1238...64f

Skrevet

Nei, det er ikke mye i det hele tatt

Anonymous poster hash: f51f3...db7

Skrevet

Hvis det er en skrytetråd så kommer ikke jeg på pallen i allefall. Tre barn som rett som det er et syke og meg selv som blir smittet av dem. Så det noen dager i løpet av et år.

Skrevet

Jeg syns ikke det er mye. Jeg jobber i helsevesenet og vi hadde over 20% sykefravær i tredje kvartal i år! Det syns jeg er mye. Selv har jeg brukt fire egenmeldingsdager bare i 2013, men ingen syktbarndager. Mannen har brukt alle sine. Min jobb er mer utsatt enn hans siden det går virkelig utover mine kolleger om jeg blir borte.

Anonymous poster hash: 4e0cf...537

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...