Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 Har i lengre tid observert at sånne tråder får svært negative tilbakemeldinger og ofte utvikler det seg til personangrep. Ja, HI i disse innleggene kunne enkelt tatt et googlesøk og lest seg gjennom alle liknende tråder, men jeg tror heller det ligger i at de gjerne vil ha ett personlig svar til seg selv. Hvorfor så sint? Selv om det finnes uendelig med sånne innlegg, og det vil garantert dukke opp mange flere, så er det ikke samme personen som spør. Det er en enkeltperson, gjerne med masse følelser, som sitter der bak skjermen og venter ivrig på svar. Tenk den ene personen der, håpefull og spent, lurer på om graviditetstegnene kan være ekte.. Stemmer de? Eller kanskje sitter det en helt annen person bak skjermen der, deprimert og trist. Hva om jeg er gravid? I denne vanskelige livssituasjonen, bør jeg beholde eller ta abort? ALLE kan gjøre feil, ALLE vet selv at de kanskje har begått sitt livs tabbe. Hvorfor må du tråkke de ned? Legge til en ekstra bør? Det er lett når man skjuler seg bak en skjerm, men tenk mer på hvem som sitter bak den andre skjermen. Det kan være lillesøster, kanskje til og med datter! Bestevenn.... Det vet du ikke. Har selv vært HI i ett sånn innlegg. Fikk svært negative svar. Selv om jeg tenkte realistisk, gikk vet inn på meg, og tårene rant. Jeg gråt meg i søvn den kvelden. Og noen av DERE har skylden. Jeg håper ikke det er noen i min venninnekrets som skrev slikt til meg. For faktisk så sårer det. Selv om du bare var ute etter å provosere. Kanskje du var misunnelig? Til og med sjalu? Eller kanskje du var like trist som meg, og måtte tråkke på noen andre så du ikke følte deg så alene? Når sånne tråder dukker opp, er jeg selv veldig raskt ute med positive tilbakemeldinger. Ingen skal bli triste på grunn av meg. Amen Anonymous poster hash: 10fa4...40d
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #2 Skrevet 31. desember 2013 Det er så kleint når folk sier "amen" til sine egne innlegg..... Anonymous poster hash: 710a4...6b5
Gjest ________ Skrevet 31. desember 2013 #3 Skrevet 31. desember 2013 Jeg vet bare at tester ikke lyver, det er umulig for andre å tippe at du er gravid av ymse symptomer... Man kan innbille seg symptomer hvis man tror at man er gravid, man leter etter gravid ...enda man ikke er det!! Så til alle som Lurer TA DEN FORBANNA TESTEN Har du hatt sex kam du være gravid Men det kan ingen svare på uten en tisseprøve og en pinne Den billigste testen er RFSU sin på dagligvare til 69kr, de fleste butikker har åpent 07-23
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #4 Skrevet 31. desember 2013 Amen til Cmyks innlegg, så nå behøver INGEN å skrive slike tråder mer. Anonymous poster hash: 6d0d2...96d
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 31. desember 2013 #5 Skrevet 31. desember 2013 Amen til Cmyks innlegg, så nå behøver INGEN å skrive slike tråder mer. Anonymous poster hash: 6d0d2...96d Huff så sinna da Godt nyttår forresten Er det ikke bare å la vær å åpne og svare på tråder du syntes er unødvendige istede for å lire av deg en gulpen kommentar ... Bare for å gjøre det? Mange ganger så lurer jeg på om det er den eneste årsaken til at noen folk er på dette forumet. Hvor ble det av den gode gamle folkeskikken?
Gjest Julia1984 Skrevet 31. desember 2013 #6 Skrevet 31. desember 2013 Amen til Cmyks innlegg, så nå behøver INGEN å skrive slike tråder mer. Anonymous poster hash: 6d0d2...96d Kan du ikke bare overse slike tråder? Det er maaange tråder her inne jeg finner kjedelige utfra overskriften? Hvilken rett har du eller jeg til å "bestemme" hva folk kan spørre om? Du har sikkert spurt om mye teit du også! Det er tross alt et gravid-baby-småbarn forum
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #7 Skrevet 31. desember 2013 Tror nok det er pga grunnen Cmyk1112 nevner. Det er da bare å ta en test? Og som allerede nevnt så kan man være gravid så lenge man har sex. Ta en test! Man får kjempebillige tester på billigtester.no. Ta en test! Anonymous poster hash: 9044d...e95
Tabitha Skrevet 31. desember 2013 #8 Skrevet 31. desember 2013 Selv om det er dumt å spørre, er det også et psykologisk element i det. Man kan se på de som spør som desperate mennesker, desperate etter svar. Og de håper ofte det skal dukke opp et svar av typen: "Åhh, akkurat det opplevde jeg også! Og det var så koselig!" Men også et slikt svar kan jo vise seg å være et bedrag i lengden.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #9 Skrevet 31. desember 2013 Det er så unødvendig å lage sånne tråder og spekulere i det uendelige, når det bare er å dra til nærmeste dagligvare eller apotek og kjøpe en test. Sinnsykt uinteressant for andre å gjette om noen er gravide... Anonymous poster hash: 4967d...da4
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #10 Skrevet 31. desember 2013 Unødvendig å lage slike tråder? Jeg ser nesten bare unødvendige tråder her. Hvordan bli kvitt barnemark, burde jeg gå til legen, svigermor er et troll, hvordan treningstøy er best, hvordan slanker jeg meg. Lista er uendelig. Hvorfor er tråder om er jeg gravid så mye mer unødvendig? La folk skrive det de vil. Ikke gå inn på meningsløse tråder. Hvor vanskelig er det? Ser ikke poenget med å oppsøke ting som plager deg. Anonymous poster hash: 45cd4...406
sug lut Skrevet 31. desember 2013 #11 Skrevet 31. desember 2013 Vet neigu ikke hva som er kjedeligst, gravid-innlegg eller høytideligseriøse innlegg til forsvar for dem. Men ingen av den er provoserende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå