Gå til innhold

Forslag til veske som kan brukes til stellevesk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å kjøpe en designveske av ett eller annet slag til å bruke som stelleveske.

Noen som har noen forslag til hvilke vesker som passer til formålet?

Anonymous poster hash: 49617...a22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne saumfarte nettet etter butikker som solgte stellevesker som ikke så ut som stellevesker. Tror hun havnet på en fra lilleprinsen.no til slutt.

Men tror hun fant ut at en vanlig stelleveske hadde vært best etterpå. Husk at de er laget nettopp for formålet og at de derfor er veldig praktiske. Og en del ser absolutt ikke så ille ut.

Jeg har en stelleveske som hører til Emmaljunga vognen. Del er stor og praktisk. Trenger virkelig all plassen. Så får de fine veskene min brukes igjen når småbarnsperioden er over;)!

Anonymous poster hash: 08571...776

Skrevet

Jeg kjøpte en stor veske i skinn imitasjon på cmyk. Et hovedrom og to store sidelommer. Pluss lommer i hovedrommet. Den er lekker og ser ikke ut som en stelleveske men fungerer bra som en :-)

Skrevet

Smallstuff stelle/skinnveske vil jeg anbefale👍 Du blir garantert ikke skuffet😉

Skrevet

Louis Vuitton selvsagt.

Anonymous poster hash: 3a3d2...4af

Skrevet

Har du forslag til andre enn Louis Vitton?

Av en eller annen grunn er jeg ikke så glad i de veskene, eller er vel egentlig det karakteristiske mønsteret jeg ikke "liker".

Skrevet

Jeg bruker lous vuitton never full (ikke med mønster), men Michael kors har en del fint og praktisk:)

Se f eks jet set top zip saffiano tote :)

Anonymous poster hash: 2adbc...c6b

Skrevet

Har en nest hudson. Er stelleveske, men i skinn og ser absolutt ikke ut som en stelleveske. Stor og romslig. Lett å organisere

Skrevet

Takk for svar!

Kom gjerne med flere forslag.

Dette er 3. mann og har hatt ordinær stelleveske til de 2 eldste. Men vi er mye på farten, og det er praktisk med en romslig og funksjonell veske. Så jeg har brukt stelleveske e i "årevis"

Derfor vil jeg kjøpe en ordinær veske til formålet denne gang.

Og kan godt legge litt penger i den, for jeg vet den blir mye brukt.

Flere forslag? :)

Skrevet

Dytter

Skrevet

Er kanskje ikke dyr designerveske som du vil ha men jeg har vært veldig fornøyd med en friis veske jeg fant. Jeg ville se på dem i butikken for å se dem innvendig, ( lommer, plass) så var litt tilfeldig hva jeg endte med.

Anonymous poster hash: c3aad...e0c

Skrevet

Marc jacobs har stellevesker, koster ca 2000... I Norge kan du kjøpe den på bl.a høyer, ellers kan du se på nett, google marc jacobs diaper bag:-)

Anonymous poster hash: 6e86e...710

Skrevet

Takk for forslag, skal sjekke de opp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...