Gå til innhold

NÅR spiser dere imorgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å si til gjestene at vi spiser rundt klokken 1900. Ettåringen legger seg egentlig da, men hun orker nok middag før det er natta. Vil spise senest mulig, med alle rundt bordet ;)

Blir mange timer å slå ihjel før det skjer;)

4-åringen er uansett våken til over midnatt.

Så, hvor tidlig/sent spiser dere? Og hva finner dere på utover kvelden så ventetiden ikke blir så lang? Spiller spill? Bare prater?

Anonymous poster hash: b1815...8c3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi sto å grubla litt på det der vi også. Men fant ut at sju var bra. :)

Skrevet

Vi skal spise kl.18. Etterpå et det ut med litt stjernefystikker og inn igjen til brettspill. film el. Regner med at 3åringen tar kvelden på gulvet i 23-tiden :P

Anonymous poster hash: e6252...f7a
Skrevet

Vi spiser rundt 1830-1900. Litt for at kvelden ikke skal bli så lang. Men tror nok ikke 4 åringen holder seg oppe til etter midnatt. Så vi går ut med noen stjerneskudd og kanskje tenner litt fyrverkeri litt tidligerer.

Anonymous poster hash: 1daf2...99a
Skrevet

Klokka 18 :)

Anonymous poster hash: 5a56b...6d6
Skrevet

Vi spiser i 17-tiden. Som vanlig. Minstemann legger seg 19 som han pleier og treåringen får holde det gående litt lengre. Men tipper han har fått dosa si i 21-tiden. Og så er jeg sikkert i seng selv i god tid før midnatt.

Nyttårsaften er egentlig som en hvilken som helst annen dag, og jeg gidder ikke ødelegge god rytme på ungene bare for å på død og liv oppleve at det blir et nytt i våken tilstand.

Skrevet

Vi møtes klokken 17 og spiser når maten er klar. Tipper det blir rundt klokken seks. Jeg syns godt vi kunne flyttet det en time, så kvelden ikke blir så lang etterpå, men noen av de andre var ikke enige. Mest sannsynlig fordi jeg vet at det er lite sannsynlig at mine barn sovner før etter rakettene og hennes sovner mest sannsynlig før.

Anonymous poster hash: 4f029...bea
Skrevet

Vi spiser pinnekjøtt når jeg kommer fra jobb litt før 23.00.

Så spiser de andre litt sammen med minsten på 6 tidligere, som nok sover når jeg kommer hjem :) (og som ikke liker pinnekjøtt..)

Har fri 1. nyttårsdag da.

Anonymous poster hash: a3a55...a4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...