Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 ?? Anonymous poster hash: 1b23b...fe8
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Ja, vi har spilt av film fra vår vanlige PC via Apple-TV bl.a. Anonymous poster hash: c8e3e...3ad
skjotta Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Ja, vi har spilt av film fra vår vanlige PC via Apple-TV bl.a. Anonymous poster hash: c8e3e...3ad Man trenger ikke apple tv for å gjøre det da... bare en hdmi kabel.
Brennheite Badeand Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Absolutt. Bruker masse Apple TV her, og selv om jeg også har masse annen Applestæsj så bruker jeg Apple tv helt uavhengig av det.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 Ja, vi har spilt av film fra vår vanlige PC via Apple-TV bl.a. Anonymous poster hash: c8e3e...3ad Man trenger ikke apple tv for å gjøre det da... bare en hdmi kabel. Jeg sa ikke at man trengte en Apple-TV for å gjøre det. Jeg sa at vi også hadde brukt den bl.a. til det. Anonymous poster hash: c8e3e...3ad
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #6 Skrevet 30. desember 2013 Ja, vi har spilt av film fra vår vanlige PC via Apple-TV bl.a. Anonymous poster hash: c8e3e...3ad Man trenger ikke apple tv for å gjøre det da... bare en hdmi kabel. Jeg sa ikke at man trengte en Apple-TV for å gjøre det. Jeg sa at vi også hadde brukt den bl.a. til det. Anonymous poster hash: c8e3e...3ad Altså: at vi bruker Apple-TV direkte med vår amerikanske iTunes-konto tenkte jeg var innlysende, men tydeligvis ikke. Anonymous poster hash: c8e3e...3ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå