Gå til innhold

Jeg tar ikke nyttårsaften så jævlig høytidelig jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bare kose meg hjemme sammen med ungene. Ene er redd for raketter, så det blir det ikke. Litt stjerneskudd blir det da. Den fylte nyttårskalkunen er byttet ut med lasagne og alle hjerter gleder seg. Grått nytt hår!

Anonymous poster hash: ba4a0...4cc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo ikke noe mere spesiel dag i morgen enn i dag egentlig :) men godt nyttår :)

Anonymous poster hash: 83033...e38

Skrevet

Helt enig med deg;) det viktigste er å kose seg med folk enn er glad i. Vi planla en rolig kveld med hjemmelaga pizza og barna i seng til vanlig tid. Men så ble vi bedt til broren til samboer i dag så da blir d å pynte oss litt og å spise kalkun i godt selskap. Tenkte å dra hjem etter at kaffen er drukket.

Skal ikke kjøpe inn noen raketter da jeg/ vi sannsynlig er til barna da.

Godt nyttår:)

Anonymous poster hash: 7f024...636

Skrevet

Kjenner på det selv. Kjekt for ungene, som er ute og bytter sjarmerende sang til godteri, og de får noen stjerneskudd som de kan ha. De er også veldig opptatt av å være våken til midnatt, og det er egentlig det ungene bryr seg om. Det er det eneste som gjør dagen en smule høytidelig. 

Men jeg kjenner at jeg like gjerne kunne sittet i sofakroken hele kvelden. Litt gøy med raketter, men de siste årene har det ikke vært så bra vær her vi bor, sånn at det kun blir noen smell... 

I morgen derimot skal jeg feire med venner, der det blir full middag, fest og (forhåpeligvis) bra stemning. Skal inn til sentrum av Bergen, og der blir vel stemningen utendørs mye bedre enn langt inni en bygd, og mye mer fyrverkeri. Har ikke feiret sånn siden jeg var tenåring, så det er litt høytidelig akkurat i år. Barnet mitt er ikke med, altså ;) 

Skrevet

Vi tar det ikke så høytidelig selv, men ser på det som en fin dag å kose seg litt ekstra med familie/venner:)

Blir lasagne her også, da verken jeg eller mannen liker kalkun. Har bedt familie iår, men uten finstasen. Litt sånn midt i mellom.

4-åringen gleder seg stort til rakettene da, og det må følges opp;)

Skrevet

Ifjor satt forsåvidt mannen og noen kompiser og spilte ps for å få tiden til å gå, så høytidelig tar vi det:p

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Jeg og ei venninne skal feire sammen med barna våre, blir oss to og tre små barn :) Vi skal spise taco, og ha skattejakt for barna..skal bare kose oss rett og slett!

Skrevet

Jeg har vært alene på nyttårsaften flere ganger ( med barn som enten sov eller var ute på sine egne greier og mann i Nordsjøen) og syns det har vært helt ok.

Da har vi spist sammen før barna dro hver til sitt og så har jeg kost meg med film eller bok og stor snopeskål.

Men i år har vi invitert til fest og det gleder jeg meg også til.

Skrevet

Ikkje så jævleg nøye her heller;)

Grått hår til deg og;)

Skrevet

Ikke nøye her heller. I fjor var svigers her, i år blir vi bare kjernefamilien. Raketter blir kanskje vanskelig å se, bor laaaaaangt ute på bygda, men skal ha stjerneskudd da. Dyra hater raketter, så kanskje like greit å bo rolig til på denne dagen.

Godt nytt år!!

Skrevet

Ønsker dere alle grått nytt hår :P

Rolig kveld i vente på meg og guttungen også, deilig :)

Hjemmelaget pizza og film så blir kvelden super !

Anonymous poster hash: d0391...5ba

Skrevet

Ikke så big deal her heller. Kalkun og kos men stille og rolig med mann og barn.

Skrevet

Neinei, det er jo mange som ikke gjør så mye ut av nyttårsaften. Men hvorfor banner du?

Anonymous poster hash: 6bcee...553
Skrevet

Vel, her er nyttårsaften nesten som julaften - men uten pakker selvsagt. Formiddagen er "vanlig hverdag", ungene leker og vi koser oss sammen. Men når klokken er 17, da er finstasen komt på, og familien samles rundt dekket bord til pinnekjøttmiddag. Tiden frem mot midnatt blir videre brukt til å kle ut barna så de får gå nyttårsbukk, vi voksne spiller brettspill mens barna leker fint sammen, mye godis på bordet, og deilig kaffi og dessert/kaker. En halvtimestid før midnatt går vi i fakkeltog  til et sted der alle naboene møtes for årets fyrverkeri. En høytidelig, men avslappet og koselig dag!

Anonymous poster hash: 166a9...191
Skrevet

Tar den ikke så satans seriøst, jeg heller.

Anonymous poster hash: bf264...986

Skrevet

Nyttårsaften er fin uansett, alene eller ei, pynta eller ei. Da jeg var student pleide jeg å interraile fra første juledag til utpå nyåret aleine, det var stas. I år var det egt planlagt ski, telt og stor fred, men bra skal det bli likevel.

Skrevet

De siste 5 årene er blitt feiret i 5 forskjellige storbyer i europa. I år er det mann og baby. Dvs... jeg og samboeren:-) pynter oss, pinnekjøtt med tilbehør. Godt i skålene. Film til midnatt så på verandaen for å se rakettene:-)

Anonymous poster hash: c9654...4ce

Skrevet

Her er nyttårsaften en veldig spesiell dag, mellomste har bursdag også, så da blir den ekstra spesiell.

Starter dagen rolig, så litt kaker og bursdag fra kl 12, fakkeltog kl 16, og gås til middag i 18-tida.

Finklærne er på :)

GODT NYTTÅR ;):)

Anonymous poster hash: 7af04...428

Skrevet

Ikke så veldig høytidelig her heller (samtidig høytidelig nok til at jeg ikke trenger å banne for å fortelle hvor uhøytidelig det er ;-) )

Sendte nettopp ut melding til gjestene om at huset ikke kom til å bli vasket og at finstasen blir hengende i skapet. Fikk tilbake takkemelding og info om at middagen gjerne kunne serveres etter tour de ski ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...