Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Har inntrykk av at det bare er å gjøre det slutt, finne seg en ny mann og få et nytt barn med den nye mannen? "jaja, bare å komme seg videre, masse fisk i havet", hører jeg fra enkelte... Er det sant? Anonymous poster hash: 26f5e...5fe
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Det er vel på en måte en "trøst" å tenke sånn tror jeg. Det er ikke bare lett.. Lett å finne noen å ha sex med ja, men å finne en ny å leve med er ikke lett.. Anonymous poster hash: e79a0...40d
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Jeg gjorde det slutt med faren til største, ble sammen med en annen umiddelbart etterpå, 6 mnd etter var jeg gravid. Må innrømme at det var en svært vanskelig tid, hadde slitt med forholdet til eksen lenge, og tilfeldigheter gjorde at jeg traff en annen med en gang. Var en umoden måte å gjøre ting på, men jeg er utrolig glad det var med han det var, vi er fremdeles sammen, 10 år etter, og han er det beste som har skjedd meg. Anonymous poster hash: 71d4d...df1
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Ja. Anonymous poster hash: a33f0...a5e
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Ja det er vel det enkleste i verden hvis man bare tar hensyn til seg selv. Med barn burde man derimot være villige til å jobbe hardt og lenge for å få ting til å funke. Anonymous poster hash: e57ec...c31
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 Selvfølgelig er det ikke det. Ikke for det barnet man har fra før av ihvertfall. Man burde ta hensyn til det barnet man allerde har satt til verden! Anonymous poster hash: 7a738...4fa
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #7 Skrevet 2. januar 2014 Hører de sier så. Men når en har barn, så føler jeg vi må jobbe hardt for å få alt til å fungere, om det så innebærer timer til samlivsterapeut, psykolog, sexolog, hva som helst for å få det til. Bare man elsker hverandre, det er vel det som er viktigst. Men om man ikke elsker hverandre, nei da er ikke svaret like enkelt. Anonymous poster hash: fac69...112
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #8 Skrevet 2. januar 2014 Synes og at det virker som enkelte tar altfor lett på samlivsbrudd. Har og inntrykk av at det i tidlig 20 åra tar lettere på det enn de som er runda 30, men klart det er jo slike i alle aldersgrupper. Ei jeg kjenner på 23 gjorde det slutt med samboeren fordi han hadde vært uoppmerksom og fraværende i 2 uker. 2 uker!!! Selv har jeg og samboeren slite med samlivet i 3 år, mange mnd mellom de gangene vi har sex eller annen form for kjærtegn. Han gir ikke opp pga bidrag, og jeg gir ikke opp håpet om at det skal løse seg, vi har tross alt ett barn sammen som jeg ikke ønsker å sette i den situasjonen Anonymous poster hash: 395ec...5d3
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #9 Skrevet 2. januar 2014 Aner ikke, har ikke testet det selv.. Men du får spørre min eks, han hadde null problemer med å kaste seg inn i et nytt forhold selv om hans forrige samboer (og mor til hans to barn) fortsatt gikk gravid med hans tredje barn. Er visst så enkelt for noen, men de er nok ferdig i forholdet lenge før det faktisk blir slutt, kan jeg tenke meg.. Eller de hopper på første og beste bare for å slippe og være alene... eller noe sånt... Anonymous poster hash: 4fcaa...4f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå