Gå til innhold

Hvor lenge er d vanlig å ha modnings/maserier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HAdde du i d hele tatt?

Anonymous poster hash: cc57c...499
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk rett på rier med første. Andre hadde jeg maserier i ett døgn før de gav seg. En uke etter kom ungen... Det var moro.

Anonymous poster hash: 03a52...9dd

Skrevet

Hadde du bare i d ene døgnet da? ikke  de andre dagene frem til fødsel?

Skrevet

Tja jeg hadde av og på modningsrier de siste 14 dagene før termin med nr 2. Ved kontroll hos jm dagen før termin hadde jeg 2 cm åpning. Ble en rask fødsel på 5 timer fra start til slutt 2 dager senere.

Kjente ingenting med nr 1. Ble igangsatt 10 dager på overtid og hadde maserier i 2 døgn før hun kom ut.

Anonymous poster hash: 1de92...277

Skrevet

Første kom nesten to uker før tiden uten en eneste maserie. Med andre fikk meg maserier mer enn to uker før, så jeg var helt sikker på at nummer to skulle komme før termindatoen også, men da tok jeg feil, han kom noen dager etter terminen, så jeg gikk ca 3 uker med maserier av og på. Stort sett var det om natta de var mest vonde og regelmessige, om dagen hadde jeg kun kynnere som kom helt tilfeldig.

Anonymous poster hash: b30b4...db9
Skrevet

Hadde du bare i d ene døgnet da? ikke de andre dagene frem til fødsel?

Nei merkelig nok ikke. Reiste på føden, men fikk konstatert at de ikke gjorde noe. Da hadde de vært regelmessige men ikke vonde i et halvt døgn, og kom hyppigere og ble lengre.uansett hva jeg gjorde. Så forsvant de og en uke etter begynte riene.

Anonymous poster hash: 03a52...9dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...