Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Jeg finner ikke søknadskjema for å søke fri fra skolen noe sted ? Har vært inne på skolens hjemmeside og på Oslo kommune sine sider , men finner den ikke... Noen av dere som vet hvor jeg kan finne den?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Det er ikke alle skoler som har slike søknadsskjemaer. Da må du rett og slett skrive en søknad og levere til rektor. Det må jeg når jeg søker fri - skole i Oslo det også. På skolen jeg jobber selv, har vi derimot et slikt skjema, og det er lett tilgjengelig på skolens hjemmeside. Anonymous poster hash: d710d...e01
MammantilNurket Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Lurer på om du faktisk må skrive et brev til skolen (Kan ikke huske å ha sett noe eget skjema, men mulig jeg husker feil). Brevet/søknad skal være _signert_ av minst en foresatt
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2013 Ok. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå