Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 ...den overveldende følelsen av å være en ordentlig familie. Følte selfølgelig vi var det når vi hadde bare ett barn også, men følelsen nå er annerledes. Nå er vi plutselig en enhet og ikke bare to voksne som har ett barn. Storebror eeeelsker lillesøster. Er helt oppslukt i henne og er også veldig opptatt av "oss fire". Tegner oss, snakker om oss i bhg og til besteforeldre osv.. Det er en fantastisk herlig følelse. Jeg er sååååå gla i oss og i medlemmene av familien min at det verker i hjertet når jeg tenker på det. Lillesøster er 6 mnd. Eneste er at samboern min sier at nå har vi nok barn. Jeg har alltid sett for meg at jeg skal ha tre barn og ble engang for lenge siden spådd at jeg skulle ha gutt - jente- gutt. Til nå har jeg fått det jeg ble spådd og føler faktisk at om vi skal slutte nå så blir jeg å "mangle" en. Høres kanskje idiotisk ut å ville savne ett barn man aldri har hatt, men det er nå engang slik det føles. Men man vet nå aldri. En ting er sikkert - blir jeg gravid, blir det ingen abort. Det takler jeg ikke tanken på hverken på nr tre eller seks. Godt nyttår til dere herlige damer! Kos dere med familiene deres i 2014! Vurder innføring av mobilkurv i stua Det tror jeg blir vårt nyttårsforsett, så vi kan være enda mer tilstede - sammen <3 Anonymous poster hash: 75688...c1d
Ugl@ ruger... Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Jeg sa stopp etter nr 3, snart 7 år senere sitter jeg her gravid igjen, mannen overtalte meg til barn nr 4 til slutt Herlig med familie, men også krevende.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Jeg ble spådd at jeg skulle gifte meg som 19-åring og flytte til USA Det skjedde IKKE, for å si det sånn. Håper ikke du legger opp livet ditt etter en sjarlatan i ei campingvogn, det er det hele Vi har to barn, og det er perfekt, selv om jeg egentlig ville ha 3. Anonymous poster hash: 895f5...4f7
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Jeg ble spådd at jeg skulle gifte meg som 19-åring og flytte til USA Det skjedde IKKE, for å si det sånn. Håper ikke du legger opp livet ditt etter en sjarlatan i ei campingvogn, det er det hele Vi har to barn, og det er perfekt, selv om jeg egentlig ville ha 3. Anonymous poster hash: 895f5...4f7 Nei det gjør jeg ikke. Det var oldemoren min som spådde meg <3 Anonymous poster hash: 75688...c1d
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 Ser du for deg at du eller mannen din kan klare ansvaret alene dersom det skulle skje en av dere noe alvorlig? Og orker du virkelig så mange år med våkenetter og grining og trass så kjør på. Anonymous poster hash: 4496e...7fd
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #6 Skrevet 30. desember 2013 LYKKE Åtte øyne i hverandre. Fire munner rundt et bord. Fire vegger kring en lykke: Vesla, Påsan, far og mor. Åtte hender hektet sammen. Til en ring om stort og smått. Tenk - om hele vide verden hadde det så fint og godt. Anonymous poster hash: 3287e...a07
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #7 Skrevet 31. desember 2013 Jeg ble spådd at jeg skulle gifte meg som 19-åring og flytte til USA Det skjedde IKKE, for å si det sånn. Håper ikke du legger opp livet ditt etter en sjarlatan i ei campingvogn, det er det hele Vi har to barn, og det er perfekt, selv om jeg egentlig ville ha 3. Anonymous poster hash: 895f5...4f7 Nei det gjør jeg ikke. Det var oldemoren min som spådde meg <3 Anonymous poster hash: 75688...c1d Poenget var ikke hvem som spådde deg, poenget er at ingen kan se inn i framtiden! Lykke til med valget, stol på magefølelsen Anonymous poster hash: 895f5...4f7
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #8 Skrevet 31. desember 2013 Jeg husker knapt følelsen av å ha bare ett barn jeg! Nå har vi tre, og det føles som verdens mest naturlig sak. Bare en glede og berikelse for hele familien. Vi er et BRA team! Bare husk at det kan godt være litt lenger aldersforskjell mellom nr 2 og 3. Fordi det er TØFT å ende som barnet i midten! Og fordi yngste alltids har glede av storesøsknene selv om de er noen år eldre. Faktisk gjerne mer om de er noen år eldre og ikke plages så voldsomt av søskensjalusi. Med andre ord: Ta deg god tid før du begynner å mase om nr 3! Anonymous poster hash: 798f6...754
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #9 Skrevet 31. desember 2013 Vi venter Nr 3 nå. De to eldste er 8 og 15 år. Var ikke meningen det skulle bli så mange år mellom 2 og 3, men tredjemann kom som en overraskelse etter at vi hadde gitt opp "prosjekt baby". Selv om det er mange år mellom er jeg sikker på at de vil få glede av hverandre Førstemann har en funksjonshemming og krever mye, så gikk mange år før vi fikk overskudd til å tenke tanken på å få Nr. 2. Anonymous poster hash: 98407...966
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå