Gå til innhold

Hvor lenge ventet du med sex etter fødtselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier, når startet du å ha sex igjen etter fødtselen? (Sikkert ørten tråder om dette fra før, men spør like vel.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4-5 Mnd. Slet veldig med vonde sting.

Anonymous poster hash: b8df8...fd7

Skrevet

3 uker med første, 2 mnd sånn ca med andre. 

Skrevet

Prøvde ett par ganga no og da, men først etter 7mnd vi begynte på ordentlig. Vonde sting var problemet her og..

Skrevet

3uker, måtte vente til stingene hadde grodd...jeg trodde ikke det skulle gå så fort, men hadde lyst igjen etter en ukes tid etter fødsel. Håper jeg er like heldig neste gang:)

Anonymous poster hash: 61c02...b8f

Skrevet

Det har gått over 4 uker nå.. venter da jeg ikke har lyst. fikk ikke sting etter fødsel, heldigvis.

Anonymous poster hash: 31868...b59
Skrevet

8 uker, pga smerter etter ks.

Anonymous poster hash: 16180...4c7
Skrevet

Dere som hadde sex etter 3 uker, hadde dere stoppet å blø da? Og brukte dere kondom? Fikk beskjed om å vente med sex i 6 uker pga smittefare. Men at man kunne ha sex før det om man brukte kondom.

Skrevet

Ventet noen uker med de to første, etter tredje fødsel hadde eg stoppet å blø andre dag og da hadde vi sex etter mitt ønske;)

Skrevet

4-5 uker, sydde et sting etter hver fødsel.

Skrevet

Hadde stoppet å blø ja, og brukte kondom. Blødde lenger med nr 2, i tillegg til at han sov litt urolig og kun inntil meg i starten, derfor ble det lenger ventetid.

Skrevet

Dere som hadde sex etter 3 uker, hadde dere stoppet å blø da? Og brukte dere kondom? Fikk beskjed om å vente med sex i 6 uker pga smittefare. Men at man kunne ha sex før det om man brukte kondom.

Jeg blødde bare første uken, etter det var det litt farget utflod. Og ja, vi brukte kondom pga av infeksjonsfaren.

Anonymous poster hash: 61c02...b8f

Skrevet

12 dager, brukte kondom og hadde skikkelig lyst. Det var fantastisk!

Anonymous poster hash: 1d76f...cf7

Skrevet

6-8 uker. Ventet til jeg hadde vært på kontroll, og blødningene hadde stoppet.

Skrevet

Ca 8 mnd.... var veldig stramt og vondt der nede, men det løste seg heldigvis når jeg sluttet å amme :)

Anonymous poster hash: a0ab3...535
Skrevet

hadde nettopp sex, og snuppa her er 10 uker. Hun har nettopp begynt å sove i egen seng, og vil tidligere KUN sone oppå en av oss....:)

Anonymous poster hash: 02071...c90
Skrevet

Gikk 2 uker, hadde ks

Anonymous poster hash: fa37d...9b2

Skrevet

3 uker.  blødde mye i 15 dager,litt i 2 dager,så var det helt borte.

Anonymous poster hash: 2f58f...234
Skrevet

4 mnd...følte meg ikke klar og hadde overhode ikke lyst før da:)

Anonymous poster hash: 5f08e...481

Skrevet

Ca 6 uker med storesøster. Hadde sydd noen sting. 3 uker med lillebror. Ingen sting. Var bånn gass etter dette.

Skrevet

2 uker med begge. Med første sydde jeg et sting så var litt ubehag de første gangene. Med andre mann sydde jeg ikke å det gikk så fint atte;)

Skrevet

Blødde litt med lillebror. Brukte ikke kondom de 2 første gangene. Begynte så på mini pille.

Skrevet

Fire dager. Hadde sluttet å blø.

Anonymous poster hash: 97008...111

Skrevet

3-4 uker begge gangene, sluttet å blø og brukte kondom.

Litt sårt i begynnelsen, men så ble det utrolig deilig :P

Anonymous poster hash: 4aed1...743

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...