Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 I dag møtte jeg en som systematisk mobbet meg daglig i 5 år. En som fikk meg til å føle at jeg var null verdt, og som har hatt følger for meg på mange områder i livet. I den perioden av livet tenkte jeg både på selvmord, eller hvordan jeg kunne bli kvitt ham. Helt desperat! Jeg kjempet på mange måter for livet mitt. Jeg møtte ham først på et kjøpesenter sammen med noen jeg kjenner. Han virka unnvikende, og sa ikke "hei". Så møtte jeg ham i en annen butikk og han så på meg med et ydmykt blikk og jeg så på kropp og ansikt at han var flau og lei seg. Prøvde å smile, men på en sånn måte at jeg så at han var klar over hva han har utsatt meg for. Så utrolig viktig og godt for meg å få denne bekreftelsen, selv om unnskyldningen ikke vel sagt med ord. Anonymous poster hash: fb60a...9ef Anonymous poster hash: fb60a...9ef
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Klem til deg Anonymous poster hash: e8acb...a63
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Kjenner igjen følelsen! En god følelse, at man ser at de er klar over hva de utsatte oss for. Jeg møtte min mobber på legesenteret (jeg var på jobb). Han kom inn for en urinprøve for å sjekke at han ikke hadde vært borti narkotika. Jeg måtte jo være profesjonell, men gud så godt å se han så flau! Anonymous poster hash: 032be...c2c
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Jeg tror denne hendelsen kan hjelpe meg videre i livet. Kanskje kan det gi andre et innblikk i hva det kan bety for noen som er utsatt for mobbing å få en type "unnskyldning". HI Anonymous poster hash: fb60a...9ef
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 Klem til deg Anonymous poster hash: 0ee1d...a92
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #6 Skrevet 31. desember 2013 Jeg tror denne hendelsen kan hjelpe meg videre i livet. Kanskje kan det gi andre et innblikk i hva det kan bety for noen som er utsatt for mobbing å få en type "unnskyldning". HI Anonymous poster hash: fb60a...9ef Så bra du fikk oppleve å møte ham på en slik måte nå! Håper det kan hjelpe deg videre! Jeg synes det er bra du forteller historien, viktig at slikt blir bevisstgjort, for det er jo et problem som stadig får nye offer. Bra du delte! Ønsker deg alt godt videre Anonymous poster hash: 986c8...017
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #7 Skrevet 31. desember 2013 Jeg møtte en som plagde/mobbet meg stygt et par ganger, da vi begge var voksne. Møtte han flere ganger ute på byen, og hver gang bød han meg opp til dans, ville spandere drinker på meg, bad meg deretter ut. Etterhvert betrodde han meg at han var betatt av meg. Han husket meg ikke igjen fra den gang han var sånn mot meg i barndommen. Han fikk sjokk da jeg fortalte han hvem jeg var. Han beklagde seg veldig, og var oppriktig lei seg. Anonymous poster hash: 666c0...00e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå