Ylajali*84 Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Trenger ny vinterdress til en treåring,og ønsker helst en som også passer neste vinter. Noen som har dressen fra kappahl? Ser at den fikk ok resultat i test. Ellers noen som har tips til bra dresser som er på salg nå? Er det mye rabatt på dresser på barnas hus?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Er 30% på reima nå på barnas hus Anonymous poster hash: 7b439...8e2
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Bestilte ny vinterdress fra Miinto i går. Salg på Reima Tec Neida, man må ikke ha Reima, men jeg liker den dressen best på små barn pga. bevegelighet, at dressen er lett og passform, Anonymous poster hash: fd453...ee8
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Mini her har en lego tech dress som jeg er veldig fornøyd med. God passform, vanntett og varm Koster 629 kr på lekmer.no nå Anonymous poster hash: 746fd...59b
Ylajali*84 Skrevet 30. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2013 Takk for svar! Har reima nå og er veldig fornøyd. Liker best når det ikke er løst fôr i dressen. Skal sjekke ut de som er nevnt :-) Hvordan er lego tech i størrelsen? Her vokser treåringen ut av en dress i str 98 nå, bør vel kjøpe 104 da? 110 blir vel alt for stort.
♥Nemi♥ Skrevet 30. desember 2013 #6 Skrevet 30. desember 2013 Anbefaler ikke lego om du har en aktiv unge. Jenta mi slet sin ut på rumpe og knær veldig fort. Fornøyd med årets name it dress:)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #7 Skrevet 30. desember 2013 Min unge er også veldig aktiv og jeg er fornøyd med lego sin dress.. De er kasnkje litt små i størrelsen, så ville nok tatt litt i om jeg var deg Anonymous poster hash: 746fd...59b
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #9 Skrevet 30. desember 2013 Jeg vil ikke anbefale reima eller reimatec hvis du har en aktiv unge. Slites ekstremt raskt og er på ingen måte verdt prisen. Mer vanntette enn mange andre dresser, ja, men det varer ikke lenge når de er utslitte på knærne og rompa etter to gangers bruk. Mulig de holder godt når det er snø hele vinteren, men det er vi i hvert fall ikke bortskjemt på her, så jeg kjøper heller reflex. Halve prisen og har holdt mye bedre. Aner ikke om de er på tilbud nå, men koster uansett mye mindre enn reima. Anonymous poster hash: 439d9...5ad
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #10 Skrevet 30. desember 2013 Jeg vil ikke anbefale reima eller reimatec hvis du har en aktiv unge. Slites ekstremt raskt og er på ingen måte verdt prisen. Mer vanntette enn mange andre dresser, ja, men det varer ikke lenge når de er utslitte på knærne og rompa etter to gangers bruk. Mulig de holder godt når det er snø hele vinteren, men det er vi i hvert fall ikke bortskjemt på her, så jeg kjøper heller reflex. Halve prisen og har holdt mye bedre. Aner ikke om de er på tilbud nå, men koster uansett mye mindre enn reima. Anonymous poster hash: 439d9...5ad Det er mulig. Vi bor i Finnmark og har snø hele vinteren. Er på vår tredje Reimadress og de ser ikke brukt ut etter 1 sesong med en SVÆRT aktiv unge Vet ikke hvordan Reima er på annet underlag enn snø og is. Har kun erfaring med det. #3 Anonymous poster hash: fd453...ee8
Ylajali*84 Skrevet 31. desember 2013 Forfatter #11 Skrevet 31. desember 2013 Takk for svar igjen :-) Får se hva vi går for,skal sjekke de som er nevnt :-)
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #12 Skrevet 31. desember 2013 Jeg vil anbefale kattnakken klær. Har god erfaring med de, og prisen er ikke for høy. Fåes kjøpt på nett: http://www.kattnakken.no Anonymous poster hash: c682b...9d9
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #13 Skrevet 31. desember 2013 Siden du bor i Finnmark med snø ville jeg absolutt gått for Reima, Reflex er jo også bra, men ikke så varm som Reima. Det er nok ulike erfaringer ute og går, jeg er superfornøy med Reflex sine vårdresser, men vinterdressen blir fort slitt i baken. Har ikke opplevd det med Reima vinterdressene. Er halv pris på Barnas Hus på reflex nå og 30% på reima. Vet ikke om det er Barnas Hus i Finnmark? Sikkert mye tilbud på nettbutikker også. Anonymous poster hash: 3a64d...25a
guggu Skrevet 1. januar 2014 #14 Skrevet 1. januar 2014 Har kappahl sine for 3dje året på rad har og er kjempefornøyd :-D bor i troms. Brukes mye og er utslitt etter en sesong.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 1. januar 2014 #15 Skrevet 1. januar 2014 Har Kapp Ahl sin. Kjempefornøyd! Brukt en sesong og ser helt ny ut. Kjempebra passform til jenta vår på 3 hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå