Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Eldste ungen har klagd på at hun klør i rompa i hele dag, og jeg har også kjent det hele kvelden. Leste på nettet at dette er svært smittsomt, men det finnes to reseptfrie midler for dette? Noen som har hatt det samme? Hvor fort ble det borte og hvilket middel brukte dere? Anonymous poster hash: 1692c...9c0
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Brukt vermox som kjøpes reseptfri på apoteket. Har alltid en pakke liggende tilfelle vi skulle få det. Vil gjerne få tatt tbl så fort som mulig. For oss forsvinner kløen etter et døgn. Har hatt det i hus tre ganger på ti år. Er no skikkelig dritt. Anonymous poster hash: ce9a0...ee1
Musemora Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Vermox. 2 tbl med 1 ukes mellomrom. Gå inn til han etter han har ligget i senga ett par timer. Lys med lommelykt. Har han barnemark vil du se det i anus. De kravler ut og legger egg. Tørk de bort, så hjelper det på kløen.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Usj og isj, dette er ekkelt!!! Tok meg en dusj nå, og det hjalp litt. Godt at apoteket er åpent i morgen, jeg kommer til å stå og skrape på døren når de låser opp. Takk for svar begge to forresten! Litt tabu-emne føler jeg, til og med gubben synes det var ekkelt når jeg sa at jeg tror jeg også har det. Kjennes ut som kiling i rompa. HI Anonymous poster hash: 1692c...9c0
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 Jeg har også¨hatt det, helt forferdelig!! Klødde en natt og jeg gikk på badet og titta..fant en tynn liten kravlende sak baki der... Tok tablett neste morgen og kjente ikke mer kløe heldigvis. Bare jeg som hadde det merkelig nok.. Anonymous poster hash: c1bc3...184
Vicky Pollard Skrevet 30. desember 2013 #6 Skrevet 30. desember 2013 Ææærgh, æsj så jævlig!! Djupaste medkjensle, HI
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2013 #7 Skrevet 30. desember 2013 Takk, dette er noe dritt!!! Anonymous poster hash: 1692c...9c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå