Gå til innhold

Tenåring og kviser... Mild og bra fjerning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har en del i panna. Er 13 år og jeg vil ikke være hard mot huden hennes. Ei venninne av henne sa at hun skulle ta sitronsaft på.... Og gjorde det. Nå er det 10 ganger verre! Kjerringråd eller andre milde tips?

Anonymous poster hash: 54b56...a80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var plaget med det når jeg var litt yngre, kjøpte silicol skin på helsekosten, det funka kjempebra her. Er sånn ansiktsvask.

Skrevet

Takk:) er den veldig dyr?

Skrevet

Jeg var plaget med det når jeg var litt yngre, kjøpte silicol skin på helsekosten, det funka kjempebra her. Er sånn ansiktsvask.

Er ikke ansiktsvann ganske sterke saker?

Skrevet

Var ikke ansiktsvann, mer en maske man tok på og skylte av med en gang. Jeg prøvde alt jeg kom over, og denne var klart best for meg. Den var ikke sterk og svei ikke. Jeg har sensitiv hud. Absolutt verdt å prøve!

Skrevet

Anbefaler Effaclair-serien til La roche possay. Kjøpes på apoteket. Den er mild og uten parabener, og anbefales av hudleger (også i kombinasjon med medisinsk behandling for de som trenger det).

Dette er en veldig god serie og den er mild mot huden. Har hjulpet meg også kjempebra!

Anonymous poster hash: d86b4...6a9

Skrevet (endret)

Søkte den opp, mineralgele er det faktisk:) og nei, den koster mellom 100-200 kr mener jeg.

Endret av neemii
Skrevet

Anbefaler Effaclair-serien til La roche possay. Kjøpes på apoteket. Den er mild og uten parabener, og anbefales av hudleger (også i kombinasjon med medisinsk behandling for de som trenger det).

Dette er en veldig god serie og den er mild mot huden. Har hjulpet meg også kjempebra!

Anonymous poster hash: d86b4...6a9

Da blir det shopping på apoteket:) ungen ser jo ikke ut etter all sitronsaften som grundig ble gnidd inn i panna.. Har tatt et minnebilde eller 5 og ledd litt da:) er apoteket åpent i morgen forresten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...