Gå til innhold

Hva ville dere tenkt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet på 1,5 år brakk benet og gikk med gips i 2 uker. Jeg var hjemme med barnet på den tiden så ble en del turer i vogna. Fikk mange blikk etter de så gipsen.

Hva ville dere tenkt når dere så et så lite barn med en stor gips?

Anonymous poster hash: b9b30...9ff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde nok kikka litt for et lite barn med stor gips er ikke noe man ser hverdag og jeg ville tenkt at det var synd på barnet og at h*n sikkert hadde falt ned fra noe.

Anonymous poster hash: 83885...a01
Skrevet

Tror ikke jeg ville tenkt så mye... Kanskje noe sånt som "Uff, det må være kjipt for dem" eller "Jeg er glad vi har vært heldige og unngått sånt hittil".

Anonymous poster hash: 4fb5c...25e
Skrevet

Hadde tenkt at den ungen sikkert var sutrete pga gipsen, og glad for at min superaktive 1åring ikke har brekt noe.. *bankibordet*

Anonymous poster hash: f2d46...a61
Skrevet

Hadde ikke tenkt noe annet enn hva de andre skriver over her.

Skrevet

Samme som de over her

Anonymous poster hash: 831ba...cae

Skrevet

Hadde IKKE tenkt noe som helst ang deg som mor, om det er det du tenker. Men uhell han skje med barn. Her gikk nummer 3 med 14 dager gammel brudd føre det ble oppdaget som 2 åring. Gjett om jeg hadde verdens svarteste samvittighet??

Skrevet

Datteren min falt og brakk beinet 1.5 år gammelt. Jeg var redd andre tenkte vi hadde gjort henne noe. Legen på sykehuset sa også at de er ekstra på vakt når så små brekker noe. Det er bra, men syns det var ubehagelig..

Anonymous poster hash: 84018...673

Skrevet

Jeg følte jo at folk trodde det var jeg som hadde skadet barnet så var redd hva folk ville tro.

Hi

Skrevet

Jeg følte jo at folk trodde det var jeg som hadde skadet barnet så var redd hva folk ville tro.

Hi

Hadde barnevernet kommet og hentet barnet, mens politiet hentet deg, så ja. Men de blikkene dere får er rene sympatiblikk fordi barnet er så lite og brudd så vondt. Hverken mer eller mindre.

Skrevet

Gutten min snubblet og falt da han var rett over året. (i noen leker) Ikke noe gråt, men blødde litt i munnen. Viste seg etterhvert at det var leppebåndet som røk. Sluttet å blø, for så å begynne igjen. Var på leevakten flere ganger. Fikk beskjed av legen at en slik skade var ofte å se i forbindelse av mishandling av barn... Gjett om vi ble paffe. Han fortet seg heldigvis å si at han ikke trodde vi hadde slått han da, men følte meg litt ille til mote med det samme.

Anonymous poster hash: 3c822...01c
Skrevet

Får vondt av og se små med gips. Og tenker altid stakkars liten som har falt e.l

Anonymous poster hash: 7a81d...57d

Skrevet

Hadde tenkt stakkars barn og stakkars foreldre. Men ikke noe i retning mishandling. Nevøen vår brakk armen og niesen (ikke samme familie) brakk lårbeinet. Begge var rundt 3 år og hadde uhell.

Skrevet

"Åh, jeg er glad vi har hatt så flaks at vår ikke har brukket noe de tusen gangene han har ramla"

Anonymous poster hash: 62b70...937

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...