Gå til innhold

Får 1. klassingen din være oppe frem til midnatt i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 5e0e4...c9a

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Ja, ja...helt klart. Hvis han ønsker selv!!

Skrevet

Nei, tenker å legge han, og vekke han før midnatt. 

Evt se det ant...

Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: da590...890

Skrevet

Jeg har et førskolebarn.

Hun får være oppe til vi ser at hyn har fått nok.

Jeg tipper at hun er i seng før kl. 11

Anonymous poster hash: 941b7...445

Skrevet

Nå har ikke jeg en 6 åring i hus enda men da jeg var liten fikk vi alltid være oppe til midnatt på nyttårsaften. Fikk alltid tilbudet om å legge oss en time eller to på kvelden og så kunne mamma vekke oss før rakettene :)

Skrevet

Vi kommer til å legge ungene noen timer, sikkert i 20.30 tiden og så vekke de igjen kl.00.00.

De er 3, 4 og 5 år.

Anonymous poster hash: c9beb...962
Skrevet

Han har ikke sovet før etter rakettene kl12 siden han var 2 år og går i 1.klasse nå. Vi forsøkte å legge han de første årene, men han sovnet ikke og sutret ikke hvis han fikk være oppe, så da fikk han lov til det. I fjor fikk han tilbudet om å legge seg, men ville ikke og det gjorde ikke de andre barna på samme alder heller.

Anonymous poster hash: e029a...42a
Skrevet

Nei, han må ikke det og vil mest sannsynligvis ikke det. Alt som kan ligne på normal døgnrymte er forduftet ila ferien så jeg gruer meg til hverdagen som kommer styggfort etter nyttåret..

Anonymous poster hash: bb7f3...e9c
Skrevet

Nei, her er barna i seng til klokka sju som vanlig.

Anonymous poster hash: 14e35...7fc

Skrevet

Både 4åringen og 5-åringen får lov til å være oppe så lenge de vil i morgen. Tror 5-åringen holder ut, men tipper 4-åringen slukner i 23-tiden.

Anonymous poster hash: 91977...9b6

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi er 10 stk i morgen, hvorav 6 er barn. Erfaringsmessig funker det dårlig å legge de, så ja

Skrevet

Ja det får han lov til :)

Skrevet

Jepp, hun gruer seg veldig til rakettene, så det er nok et umulig prosjekt å legge henne før det er over. Regner med at gjestene drar hjem i halv ett tiden og at hun legger seg da.

Anonymous poster hash: 62a78...12d

Skrevet

Her skal vi ha stort barneparty først med disco, pølser og snop. Sender opp raketter kl 6 og legger barna som er fra 0 til 6 år i 7-8 tida. Vi voksne spiser da middag og koser oss utover kvelden. Vi er inne og står i vinduet og ser på rakettene, og våkner noen av barna får de komme å se sammen med oss selvsagt. Neste år kan det hende de på 6, da 7 klarer å holde kvelden sammen med oss. Men vi kjenner barna best, og å holde de oppe til de går på en smell kl 9 er ingen poeng.

Anonymous poster hash: 69f63...b96

Skrevet

Egentlig på programmet?

Selvfølgelig får han være våken. Gleder meg til film og masse kort- og brettspill, og god sen middag:-)

Anonymous poster hash: 29711...47e

Skrevet

Nei, fordi vi vet hun ikke klarer det...

Sender opp mesteparten avrakettene før hun legger seg :)

Anonymous poster hash: 19442...29e

Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: 16940...dc8

Skrevet

Egentlig på programmet?

Selvfølgelig får han være våken. Gleder meg til film og masse kort- og brettspill, og god sen middag:-)

Egentid...på programmet skulle det stå.

Er det ikke slitsomt med så strikte regler at en ikke kan unne seg å vike fra dem nå og da?

Høres utrolig kjedelig ut, og så ekkelt det må være å komme på skolen og ha lagt seg kl. 19 på nyttårsaften.

Skrevet

I fjor var min nesten 4 år og fikk være oppe til rakettene kl 00.00. Hvis han klarer det i år får han være oppe da og :) det er jo bare nyttårsaften en gang i året:)

Skrevet

Vi skal ikke være hjemme men på en nyttårsfest med 17 stk hvorav sju stykker er under seks år, så ja, alle barna skal få være oppe!:-) og vet dere, det går helt fint en gang i året ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...