Gå til innhold

Hva synes dere om voksne mennesker som har hjemmet fullt av pastellfarger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker hvitt og lyse pastellfarger selv, men er redd det kanskje er litt barnslig? Har ingen mann å ta hensyn til da

Anonymous poster hash: 93e6c...356

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker at folk innreder med det de liker. Farger er bare flott, syns jeg. :) Har en del pastellfarger vi også.

Anonymous poster hash: 39d69...b68
Skrevet

Jeg syntes vel ikke så mye,men jeg tenker at de liker lyse farger:-)

Anonymous poster hash: 2e621...b6c
Skrevet

Tenker at de er lekne, gøyale og uhøytidelig (selv om de ikke trenger å være det) ikke barnslig. Jeg er positiv til de som velger en stil de liker for sin egen del og ikke pågrunn av hva andre syns og tenker :-) kjør på!

Anonymous poster hash: 1066d...d3c

Skrevet

Jeg elsker også hvitt og lyse pastellfarger! Jeg tror ikke jeg kunne hatt sterke farger og mørke møbler. Merker på hele sjela mi at den trenger rolige duse farger. Hadde blitt urolig og stressa med noe annet.

Så det viktigste er jo at en selv trives i hjemmet sitt. Alle kan ikke like stilen til alle.

Anonymous poster hash: bcadb...ade
Skrevet

Positivt at du tør å bruke farger du liker selv om jeg ikke er så glad i pdtrllfarger.

Skrevet

Ps har mann og pastell hjemme, han syntes det er fint han å;)

Skrevet

Er da ikke bare vakre folk som har det 

Anonymous poster hash: 39d9b...eed
Skrevet

Tenker de ikke har råd til å pusse opp.

Anonymous poster hash: 66ac4...1cd

Skrevet

Hæ?

Skrevet

Hæ?

I think you heard me the first time ;-)

Pastell er kjipt.

Skrevet

Tenker at de liker pastell? Jeg tenker ikke mer over det enn det, folk liker forskjellige ting heldigvis :)

Skrevet

Tenker at det er befriende med folk som tør å ha egen stil!

Mye kulere det, enn de som har et hjem som ser ut som et bilde i en interiørkatalog.

Så kjør på med det du liker, når du ikke har noen andre å ta hensyn til :-)

Skrevet

Bryr meg ikke så mye. Om folk har pastell farger eller sterke farger, eller hvitt panel eller hva som helst hjemme. Så lenge atmosfæren er god og gjør at jeg føler meg velkommen.

Skrevet

Jeg har likt pastellfarger hele livet, og tror ikke jeg kommer til å endre det. Fort gjort at pastellfarger gjør hjemmet veldig feminint, så her hjemme er det litt klare farger også. Fordelen med pastellfarger er at det er mer nøytralt. Et hjem med mye svart eller hvitt, med møbler og stasj i veldig klare farger, blir så "hardt" synes jeg. Det er så mange ting som sjeler fokus, så det blir litt rotete. 

Synes overhode ikke at det er barnslig, selv om det er veldig feminint. Finnes jo så mye 

fint som er både pastell og voksent, Det viktigste er jo hva du selv vil ha :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...